צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/04/2012

|

11:49

seperator

שתלים דנטליים הם שתלים אשר מדמים שיניים אמיתיות, ובכך מעניקים פיתרון מצויין לאנשים אשר חסרים להם שיניים מסיבות אלו ואחרות, מחלה, אי טיפול, תאונה וכו'. פיתרון זה מהווה חלופה לשיניים תותבות – אשר היוו הדרך העיקרית עד לא מזמן לטיפול בבעיית חוסר בשיניים. אנשים רבים כיום בוחרים בהשתלת שיניים מכיוון שהן נחשבות לאמינות יותר ואיכותיות יותר, ובפועל, מציעות פיתרון פרקטי יותר.

ישנה חשיבות לא רק בבחירת השתל עצמו שיישתל בלסת, אלא גם במי שישתיל אותו

ישנה חשיבות לא רק בבחירת השתל עצמו שיישתל בלסת, אלא גם במי שישתיל אותו


אז מה זה שתל דנטלי?

שתל דנטלי הוא בעצם בורג מתכתי אשר מוברג לעצם הלסת ועליו מתקינים את הכתר. הברגים עשויים לרוב מטיטניום, שהוא חומר די אינרטי, כלומר, אינו מגיב עם חומרים אחרים, אינו מפריש יוני מתכת ובכך אינו גורם לתגובה מתכתית כלשהי במגע עם חומר אורגני. בכללי הטיטניום הינה מתכת מועדפת לשימוש בתחומי רפואה רבים כמו: אורתופדיה, השתלות של פלטות, ברגים ופרקים מלאכותיים, מסתמי לב, קוצבי לב, תופסנים לסגירת כלי דם, שתלים בחניכיים ועוד.
כיום קיימים סוגי שתלים רבים, ואיתם קשת מחירים רחבה

כיום קיימים סוגי שתלים רבים, ואיתם קשת מחירים רחבה


סוגי שתלים

כיום קיימים סוגי שתלים רבים, ואיתם קשת מחירים רחבה, כך שלפני שמחליטים היכם עוברים את השתלת השיניים כדאי מאוד לערוך סקר שוק מקיף מאוד וללמוד על ההבדלים בין סוגי השתלים. ההבדלים בין השתלים מגיע בשתי צורות עיקריות: האחת היא תו התקן העומד מאחוריו, שהוא מחולק לאירופאי, אמריקאי וישראלי, ככל שהשתל עומד ביותר תווי תקן, כך הוא נחשב ליותר איכותי, הצורה השניה היא מאפייני השתל כגון צורתו, חומרים שעוזרים בקליטת לעצם וכדומה.

לא רק השתל קובע
ישנה חשיבות לא רק בבחירת השתל עצמו שיישתל בלסת, אלא גם במי שישתיל אותו – בדיוק כמו שיש חשיבות בבחירת חומרי הבניין וגם חשיבות בבחירת הארכיטקט שיבנה ויתכן אותן. לפני שאתם ניגשים להשתלת שיניים, בידקו שהרופא מנוסה ושיש מאחוריו מספר גבוה של הצלחות בניתוחים פלסטיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל