צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

04:49

seperator

 

נשים רבות מעוניינות להרגיש טוב יותר בגוף שלהן, ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות ניתוחים פלסטיים בעזרתן הן יכולות להגיע למראה שנראה להן טוב ואסתטי ולשפר את התדמית הגופנית שלן בעיני עצמן, ואת ביטחונן האישי. אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בקרב נשים, ואפילו גברים, הוא ניתוח להגדלת חזה. מדובר בניתוח נפוץ ולא מסובך במיוחד, ונשים רבות שעברו את הניתוח מעידות כי התוצאות מושלמות מבחינתן, ושחייהן השתנו לחלוטין.

 

מה מרגישים לאחר ניתוח להגדלת חזה?

בתקופה הראשונה של תהליך ההחלמה מניתוח הגדלת חזה נשים רבות מרגישות עייפות ותשושות, ואפילו חשות כאבים ונפיחות באזור החזה. גם העור מרגיש מעט מתוך, אולם הרגשה זו היא אופיינית ומוכרת בסוג כזה של ניתוחים. מול הכאבים ניתן להתמודד באמצעות משככי כאבים אותם ניתן לקבל באמצעות מרשם מרופא המטפל, ותחושת העייפות כמו גם הנפיחות נעלמת בתוך חודש.

 

מה לובשים לאחר ניתוח הגדלת חזה?

לאחר ניתוח הגדלת חזה יש להימנע מלבישה של חזיות לוחצות המאובזרות בברזלים קשיחים. ישנם מקרים בהם נשים לאחר הניתוח הולכות עם חבישה אלסטית מסביב לחזה במשך מספר ימים, ולכן אסור בשום מקרה ללחוץ על האזור. החזיות הטובות ביותר ללבישה לאחר ניתוח הגדלת חזה הן חזיות תמיכה ללא ברזלים או חזיות ספורט אלסטיות. 

 

האם ניתן לחזור לשגרה לאחר ניתוח הגדלת חזה?

לאחר ניתוח להגדלת חזה מומלץ מאוד להימנע מפעילות גופנית מאומצת. זה אומר שאסור ללכת למכון הכושר או אפילו לסחוב חפצים כבדים. יש להימנע מריצה או קפיצה או כל פעילות אחרת העלולה לגרום לתזוזות בחזה. החזרה לעבודה תלויה כמובן בהרגשה האישית של המטופלת. ישנן מטופלות שחוזרות לעבודה לאחר שבוע, תלוי כמובן בסוג העבודה ובאופי שלה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל