צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

15:17

seperator

ההחלטה האם לעבור ניתוח להגדלת חזה חייבת להיעשות תוך כדי שיקול דעת ורצון אמיתי מתוך הבנה של כל הסיכונים הכרוכים בכך. אמנם ניתוח להגדלת חזה אינו נחשב לניתוח מסוכן במיוחד, עדיין מדובר בניתוח פלסטי, וכמו בכל ניתוחים פלסטיים מסוימים, קיים סיכון מסוים, הן במהלך הניתוח עצמו, והן בתהליך ההחלמה שמגיע לאחר מכן. בכדי לצמצם במידה ניכרת את הסיכונים יש לבחור במרפאה וברופא מנתח מנוסים ומוכרים אבל כיצד?

להתייעץ כמה שיותר
הדרך הטובה ביותר לבחור היכן לעבור ניתוח להגדלת חזה ואצל איזה רופא מנתח הכי כדאי לעשות אותו, כדאי מאוד להתייעץ עם כמה שיותר אנשים שעברו את הניתוח, ולקבל מהם המלצות. ניתן להיכנס לפורומים ודיונים בנושא ברשת האינטרנט, ואפילו לבדוק את הפרסומים המופיעים באמצעי התקשורת האחרים כמו פרסומות בטלוויזיה או מודעות בעיתון. עדיף לא להסתכן ולשלם יותר על מנתח מוכר וידוע, מאשר לשלם בזול למנתח חסר ניסיון.

לשאול כמה שיותר
לפני הניתוח כדאי לשאול את הרופא המנתח כמה שיותר שאלות. באופן הזה ניתן להפיג כל מיני פחדים או חששות שיש לך מהניתוח עצמו, וניתן ללמוד יותר על תהליכי ההחלמה, ולעשות את ההתאמות הדרושות לך כמו למשל, לקחת מספיק ימי חופש מהעבודה, לבדוק שאינך נמצאת בקבוצת סיכון ועוד. תמונה מדויקת של המצב מסייעת בצמצום סיכונים מיותרים וסבל בהמשך.

תהליכי ההחלמה מניתוח להגדלת חזה
לאחר שבחרת את הרופא המנתח הטוב ביותר עבורך, כזה רופא עם ניסיון בהגדלת חזה ולא בניתוח אף למשל, ובחרת את המרפאה המומלצת ביותר כדאי לבדוק האם מדובר ברופא שיש לו חברות באגודה הישראלית ל. זה יכול להעיד על איכות הרופא והמרפאה בה הוא מטפל. לאחר מכן בצעי תיאום ציפיות בנוגע לתהליכי ההחלמה מן הניתוח, בנוגע להישארות צלקות ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל