צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כדי להסיר את המשקפיים ואת עדשות המגע ולהפוך את תפקודיות היום יום לפחות תלויה בדבר, ניתן לפנות למרפאות מומחים שונות ולהסיר את המשקפיים

מערכת ביוטיק

|

24/01/2013

|

17:28

seperator

 

רבים פונים במהלך שנות חייהם הבוגרים לשטח ניתוחים פלסטיים כדי לשנות את המראה או את תפקודיות הגוף, וכך גם בעניין תיקון הראיה; כדי להסיר את המשקפיים ואת עדשות המגע ולהפוך את תפקודיות היום יום לפחות תלויה בדבר, ניתן לפנות למרפאות מומחים שונות ולהסיר את המשקפיים, כשהמילה האחרונה בתחום היא הסרת משקפיים בלייזר – אולם עדיין השיטה אינה מאפשרת הענקת מענה ופיתרון לכל בעיה (משום שישנן מחלות עיניים או מגבלות שאינן מאפשרות את הניתוח). מבין השיטות הללו, ישנה גם שיטת PRK – אחת השיטות הותיקות שמספקת גם מספר יתרונות על האחרות.

 

מה זה PRK?

שיטת PRK את ראשי התיבות הללו מפרקים ל– Photo Refractive Keratotomy מדובר בשיטה הותיקה ביותר להסרת משקפיים – היא מבוצעת על פני שטחה של הקרנית – כלומר אינה מבוצעת לעומק הקרנית, אולם יש לה זמן התאוששות ארוך יותר משיטות אחרות, וכן זה עלול לכאוב מעט יותר. יש להישמע להמלצות הרופא המנתח ולהבין מה אופן ההתאוששות לאחר הטיפול.

רבים פונים במהלך שנות חייהם הבוגרים לשטח ניתוחים פלסטיים כדי לשנות את המראה או את תפקודיות הגוף

רבים פונים במהלך שנות חייהם הבוגרים לשטח ניתוחים פלסטיים כדי לשנות את המראה או את תפקודיות הגוף

איך הניתוח מתבצע?

ראשית, יש להרדים ולאלחש את המקום, כדי למנוע הופעת כאבים במהלך הניתוח וגם לאחריו. המנותח יחוש אי נוחות קלה ולחץ בעין למשך שניות התהליך המועטות, כשבזמן שהאזור מורדם מנוסרת באמצעות קרן לייזר שכבה דקיקה מהקרנית – שכבת האפיתל שיכולה גם להתחדש מעצמה. בהמשך – היא תשויף ותלוטש לפי המדדים הרצויים.

יפול PRK מסתיים כאשר מולבשת עליו עדשה טיפולית לאורך מספר ימים על מנת למנוע מגע של העפעף או גירוד העין

יפול PRK מסתיים כאשר מולבשת עליו עדשה טיפולית לאורך מספר ימים על מנת למנוע מגע של העפעף או גירוד העין

ההחלמה שלאחר הניתוח

טיפול PRK מסתיים כאשר מולבשת עליו עדשה טיפולית לאורך מספר ימים על מנת למנוע מגע של העפעף או גירוד העין בזמן שישנם גירודים או עקצוצים עד אשר שכבת האפיתל מתחדשת. לאחר ששכבת האפיתל תגדל ותתחדש מעצמה, נהוג לנתח כל עין בנפרד – ולהמתין עד להחלמה ולהגעה לתוצאות הרצויות לאחר כ- 3-5 ימים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל