צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/05/2012

|

12:59

seperator

מאז שנות ה-80 תפסו ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר לתיקון הראייה תאוצה מתמדת והפכו לפופולאריים עד מאוד בשנים האחרונות עקב השתפרות הטכנולוגיה יחד עם ירידה במחיר. למרבית ההפתעה, רוב האנשים אינם מודעים לכך שישנם מספר שיטות לתיקון הראייה בעזרת לייזר כששני העיקריות הן: LASIK ו- PRK. LASIK מתבסס על חיתוך הקרנית בעזרת הלייזר בעוד PRK עושה ליטוש לקרנית, והיא גם השיטה היותר נפוצה בין השתיים.

מאז שנות ה-80 תפסו ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר לתיקון הראייה תאוצה מתמדת

מאז שנות ה-80 תפסו ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר לתיקון הראייה תאוצה מתמדת


הניתוח עצמו

הניתוח עצמו מתבצע בהרדמה מקומית בלבד והוא בעל 3 שלבים: הסרת השכבה החיצונית (אפיתל) המצפה את הקרנית באמצעות לייזר. לאחר מכן, מלטשים את הקרנית באמצעות לייזר ומעצבים אותה בהתאם למספר ולצילינדר של המנותח. השלב השלישי הוא הנחת עדשת מגע טיפולית לתקופת ההחלמה שהיא לוב מספר ימים. במקרים רבים מנתחים עין אחת, נותנים לה להירפא ובודקים את התוצאות – אם הן טובות עושים ניתוח גם לעין השנייה.
הסרת השכבה החיצונית (אפיתל) המצפה את הקרנית באמצעות לייזר

הסרת השכבה החיצונית (אפיתל) המצפה את הקרנית באמצעות לייזר


הבדלי מספרים

משך הניתוח עצמו משתנה בין המטופלים השונים בהתאם למספר שיש להם: אלו בעלי מספרים נמוכים יכולים לסיים את הניתוח תוך כ-20 שניות! אלו בעלי מספרים יותר גדולים יצטרכו להיות תחת הלייזר ליותר הזמן, אולם בכל מקרה, ביחס לניתוחים אחרים, ניתוח לתיקון הראייה נחשב לקצר מאוד.

על ה-PRK
הבדלים נוספים בין ה-PRK ל-LASIK הוא שזמן ההחלמה מניתוח PRK הוא ארוך יותר ובעיקר זמן ההסתגלות עד אשר הראייה מתייצבת ואין צורך בעזרי ראייה (עד מספר שבועות). לעיתים חווים תחושת אי נוחות ואף כאבים בעיניים. הסיכוניים הקיימים בניתוח לתיקון הראייה הם כמו אלו בכל ניתוח רגיל: זיהום, צלקות, וייחודי לניתוחי ראייה הם רגישות יתרה לאור וסנוור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל