צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
החיוך יכול לספר לנו מעט דברים אודות אדם, וכך גם שיניו. השיניים הם אחד מגורמי המשיכה האבולוציוניים שיכולים להצביע על בריאותו של אדם ותוך כך גם להשפיע על בחירת בן זוג או בת זוג

מערכת ביוטיק

|

24/01/2013

|

17:14

seperator

 

החיוך יכול לספר לנו מעט דברים אודות אדם, וכך גם שיניו. השיניים הם אחד מגורמי המשיכה האבולוציוניים שיכולים להצביע על בריאותו של אדם ותוך כך גם להשפיע על בחירת בן זוג או בת זוג. כשצבע השיניים אינו לבן בוהק יותר, יכול להיות שהסיבה לכך היא צבע שונה מלכתחילה מסיבה גנטית או משום מחלה כל שהיא, אולם לרוב מדובר על שינוי במרקם השן – כמו למשל שיניים צהובות או שיניים שחורות, כשישנו הבדל בין הסיבות לשינוי בצבע. לפיכך, גם הטיפול להלבנת שיניים אינו דומה בין שני המקרים. 

 

מה הסיבה האפשרית להשחרת שיניים?

שינוי הצבע אל שיניים שחורות אינו קשור לסיבות חיצוניות, אלא לסיבות שהן לרוב קשורות בשיניים שהשורש בהן הרקיב, כאשר המוך – שכבה פנימית שמכילה עצבים וכלי דם – הולך ונמק משום שטופל בטיפול שורש או שהשן חוותה טראומה שגרמה לגדיעתה מן השורש. זו יכולה להיות גם סיבה שקשורה במחלות שפגעו בשן שמקיפה את המוך (מתחת לאמייל) או שימוש בסוג מסוים של אנטיביוטיקה מגיל צעיר.

שיניים שחורות יכולות להשפיע על הביטחון העצמי

שיניים שחורות יכולות להשפיע על הביטחון העצמי

מבנה השן – ואיך השן עלולה להשחיר

השן בנויה מפנים לחוץ באמצעות מוך – יש בשכבה זו כלי דם ועצבים, שכבה אחת למעלה היא השינן – הדנטין שמקיף את המוך ועוטף אותו. זו השכבה שניזוקה ומשחירה. למעלה מכך זו שכבת האמייל – השכבה החיצונית שגם נקראת זגוגית.

שינוי הצבע אל שיניים שחורות אינו קשור לסיבות חיצוניות, אלא לסיבות שהן לרוב קשורות בשיניים שהשורש בהן הרקיב

שינוי הצבע אל שיניים שחורות אינו קשור לסיבות חיצוניות, אלא לסיבות שהן לרוב קשורות בשיניים שהשורש בהן הרקיב

הלבנת שיניים שחורות ומתכהות

הטיפול בשיניים שהפכו שחורות שלא מגורמים חיצוניים כאמור שונה, וההלבנה תתבצע מתוך השן עצמה, כשהחומר המלבין מוכנס אל תוך השן כאשר המקום מורדם. את ההלבנה ניתן לבצע רק על החלק הרצוי – כלומר ניתן להלבין גם שן בודדת בלבד היות שהטיפול הוא יחידני בכל שן, כמו כן ניתן להלבין רק חלק מהשן ולא את כולה. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל