צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ידוע, כי בזמן ההריון הגוף מושפע מהשינויים ההורמונאליים שנעשים בו, כשאחד האיברים המורגשים ביותר והנראים לעין ומושפע מכך הוא העור. ניתן לסמן בין היתר נטיה לפיגמנטציה – ולא רק באזור הפנים

מערכת ביוטיק

|

17/01/2013

|

16:54

seperator

 

ידוע, כי בזמן ההריון הגוף מושפע מהשינויים ההורמונאליים שנעשים בו, כשאחד האיברים המורגשים ביותר והנראים לעין ומושפע מכך הוא העור. ניתן לסמן בין היתר נטיה לפיגמנטציה – ולא רק באזור הפנים, אלא באזורים נפוצים כמו גם פס הטבור שנמשך מהטבור אל מטה, פנים הירכיים, פטמות ואברי מין. אלו שסובלות מכך באזור הפנים נחשבות לכמחצית מהאוכלוסיה של ההריוניות והמיניקות, והן סובלות מהתכהות שנקראת גם "מסכת הריון". מדובר על כתמים כתוצאה מחשיפה לשמש, עליה ברמת ההורמונים האסטרוגן והפרוגסטרון ושימוש בתכשירים לעור שאינם מותאמים לתקופה זו – ניתן להתעניין גם בטיפול העלמת כתמים. 

טיפול פנים נחשב ללוקסוס למרות שבשנים האחרונות הטיפול הפך לזמין יותר

טיפול פנים נחשב ללוקסוס למרות שבשנים האחרונות הטיפול הפך לזמין יותר

טיפוח עור הפנים בזמן הריון

על מנת שהכתמים לא ישמרו על עור הפנים גם לאחר תקופת ההנקה, רצוי לשמור ולטפח את העור מתוך המודעות לתהליכים שקורים בגוף והתייעצות עם בעלי מקצוע ומומחים לאסתטיקה רפואית. לרוב, יומלצו טיפולים בחומרים טבעיים כמו למשל הפילינג לסוגיו השונים – להתחדשות התאים ולסילוק התאים הקודמים בשכבת העור החיצונית, האמצעית או הפנימית לטובת התאים החדשים שנוצרים. 

על מנת שהכתמים לא ישמרו על עור הפנים גם לאחר תקופת ההנקה, רצוי לשמור ולטפח את העור מתוך המודעות לתהליכים שקורים בגוף

על מנת שהכתמים לא ישמרו על עור הפנים גם לאחר תקופת ההנקה, רצוי לשמור ולטפח את העור מתוך המודעות לתהליכים שקורים בגוף

הפרשה מוגברת של חומר הסבום

עקב אותם שינויים הורמונאליים, העור הופך שמנוני יותר משום ההפרשה של  הסבום, חומר טבעי שבדרך כלל משמר את הרקמות גמישות ובעתיד מבטיח פחות קמטים. במקרה הזה ומשום שהפרשת הסבום מוגברת, חשוב לנקות את העור באמצעות סבון לעור הפנים שייבש את הנקבוביות ויאפשר לסבום להישטף ולא להתייבש על העור (ולחסום את נשימת הנקבוביות שמעל לעור הפנים). 

 

טיפול פנים בזמן הנקה והריון

טיפול פנים נחשב ללוקסוס בכל זמן, מחירו יחסית גבוה, הטיפול מפנק עם מריחת מסיכות שונות על פני העור וכמובן – עיסוי הפנים ואזור הצוואר המפנק שהוא חלק מהטיפול. הטיפול שונה מאחת לשניה ובזמן הריון אמור להעניק פיתרון בזמן אמת לבעיות כמו אקנה, כתמי עור, עור שמנוני או חוסר אחידות בעור. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל