צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
האסוציאציה הראשונית ליישור שיניים היא לרוב גשר מברזלים, ומראה "ילדותי" שעלול להביך בזמן דיבור או חיוך – במיוחד אצל אנשים שעובדים באופן יום יומי מול קהל ונחשפים לכך

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

17:09

seperator

 

האסוציאציה הראשונית ליישור שיניים היא לרוב גשר מברזלים, ומראה "ילדותי" שעלול להביך בזמן דיבור או חיוך – במיוחד אצל אנשים שעובדים באופן יום יומי מול קהל ונחשפים לכך. ישנן כיום שיטות מיוחדות ואפילו בלתי נראות ליישור שיניים, כאשר מומחים לאורתודנטיה יכולים להציע יישור שיניים למבוגרים לכל גיל. ישנן סיבות שונות שבגינן "מתעוררים" דווקא בגיל מבוגר יותר כדי לטפל בשיניים אשר התוו לאורך שנים את התדמית החיצונית של המטופל, ביניהן סיבות כספיות או מתוך המבוכה שבעניין. היום הפתרונות המוצעים מאפשרים לספק את המטרה תוך שימוש בשיטות נוחות יותר. 

האסוציאציה הראשונית ליישור שיניים היא לרוב גשר מברזלים

האסוציאציה הראשונית ליישור שיניים היא לרוב גשר מברזלים

מה זה יישור שיניים פנימי?

במקום שהגשר יראה לעין כלפי חוץ מהשיניים, ניתן לבנות אותו על חלקו הפנימי של המנשך. אותו יישור שיניים פנימי מאפשר לחייך ולדבר בחופשיות, מבלי שיבחינו ב"קוביות" ובמכשור רפואי שמעיד על תהליך כזה או אחר. יש לו גם יתרון על פני מיישרים שקופים – מדובר על מיישר שהוא אסתטי, מבלי שהסמכים והחוטים ייראו.

ניתן יישר שיניים גם ללא גשר תוך שימוש במתקנים נשלפים מהפה

ניתן יישר שיניים גם ללא גשר תוך שימוש במתקנים נשלפים מהפה

יישור שיניים ללא גשר

ניתן יישר שיניים גם ללא גשר תוך שימוש במתקנים נשלפים מהפה. לרוב, אלו מתקנים שדורשים התקנה בחלל הפה זמן השינה, אולם גם בזמן היום יום יש להם שימוש. אותם מתקנים נחשבים בדרך כלל ליקרים יותר מכל מכשיר גשר – "ברזל" או קוביות שקופות. יש פה הגבלה מסוימת, לפיה מי שיש לו לסת נסוגה, מחלות חניכיים והיגיינת פה לקויה או עצמות רכות אינו יכול להשתמש בזה. 

 

ומה אם ישנם סימנים לאחר הורדת הגשר?

ישנם מקרים בהם עדיין נותרים סימנים על גבי האמייל של השן המעידים על גשר שהיה מודבק פעם באותו המקום. גאותם האנשים יכולים לגשת לרופא השיניים ולבקש עוד אחד מהפטנטים העכשויים באסתטיקה רפואית – וזה הלבנת שיניים. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל