צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לחניכיים ישנן מחלות שונות שמצריכות בסופו של דבר, גם ניתוח חניכיים. חלק מהמחלות הללו נגרמות בשל טיפול כושל פרוגרסיבי בשיניים, או חוסר מודעות. בדרך כלל, טיפול בזמן המהיר ביותר מאז ההבחנה במחלת החניכיים עשוי לבלום את התפשטותה או את עוצמתה

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

16:53

seperator

 

לחניכיים ישנן מחלות שונות שמצריכות בסופו של דבר, גם ניתוח חניכיים. חלק מהמחלות הללו נגרמות בשל טיפול כושל פרוגרסיבי בשיניים, או חוסר מודעות. בדרך כלל, טיפול בזמן המהיר ביותר מאז ההבחנה במחלת החניכיים עשוי לבלום את התפשטותה או את עוצמתה, על כן רצוי לבדוק זאת בכל קליניקה לאסתטיקה רפואית שמציע טיפולי חניכיים ושיקום הפה. טיפול שגוי בחניכיים או אי עצירה בזמן של בעיות חניכיים עלול להוביל אפילו לנשירת שיניים ולריקבונן. טיפול של ניתוח חניכיים מנטרל את רובד החיידקים בפה אשר הצטבר באותם המקומות על פי שיות שונות ובעיקרן – גם שיטת הלייזר. 

טיפולי שיניים שקשורים בנושאי חניכיים אלו טיפולים שיש לעשות אך ורק אצל רופא לשיקום חניכיים

טיפולי שיניים שקשורים בנושאי חניכיים אלו טיפולים שיש לעשות אך ורק אצל רופא לשיקום חניכיים

מה זו השתלת חניכיים?

המונח "השתלת חניכיים" נשמע אולי מעט מבהיל מילולית, אולם לאחר שמבינים מהו התהליך ולמי הוא עשוי להתאים, מתרבים הסיכויים לשחזור מוקדם של הרקמות ולטיפול יעיל. ישנם שני אופנים לטיפול השתלת חניכיים: הראשון הוא השתלתה של עצם לסת בחניכיים, בין אם החומר הנוסף לקוח מגוף המטופל או בין אם זה נלקח מחומר עצם של בע"ח תורם.

לחניכיים ישנן מחלות שונות שמצריכות בסופו של דבר, גם ניתוח חניכיים

לחניכיים ישנן מחלות שונות שמצריכות בסופו של דבר, גם ניתוח חניכיים

לבדוק אך ורק אצל רופא מומחה לשיקום חניכיים

טיפולי שיניים שקשורים בנושאי חניכיים אלו טיפולים שיש לעשות אך ורק אצל רופא לשיקום חניכיים. אותו רופא ישתמש באמצעים שברשותו לשחזור החניכיים והרקמות שנפגעו כתוצאה מטראומה אצל המטופל או כתוצאה מתחזוקה לקויה של חלל הפה.

 

אילו ניתוחי חניכיים קיימים?

ישנם ניתוחי בלימה – אשר נועדו לבלום מחלה שעדיין לא נמצא לה פיתרון גם לאחר טיפול חניכיים קודם תוך סילוק רובד החיידקים מהמקומות הייעודיים, ישנו ניתוח רגנרטיבי שמאפשר צמיחה מחודשת של הרקמה שעוטפת את עצם השן, ישנה אפשרות גם להרמת סינוס וגם אפשרות לטיפול באפטות וגם בציסטות שגדלו על פני החניכיים עצמם. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל