צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כבר משלהי שנות התשעים, ללייזר יש מקום גם במרפאות האורתודנטיה והשיניים למיניהן. מכשירי לייזר למיניהם משמשים גם לטיפול ברקמות רכות – במילים אחרות – בחניכיים

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

16:45

seperator

 

כבר משלהי שנות התשעים, ללייזר יש מקום גם במרפאות האורתודנטיה והשיניים למיניהן. מכשירי לייזר למיניהם משמשים גם לטיפול ברקמות רכות – במילים אחרות – בחניכיים, וגם בטיפול ברקמות של השן השונות, לטיפולים מסוגים שונים, לרבות טיפול בסתימות. הלייזר פועל על פי אנרגיית קרני האור בגלים שונים, כשמכשירי הלייזר נבדלים ביניהם על פי אורך הגל שהם מפיקים – המשמעות היא היכולת לטפל בכל אורך גל למטרה אחרת. המכשירים שבטיפולי אסתטיקה רפואית מן הסוג הזה מחויבים להיות מאושרים על ידי ה- FDA, והאדם שמפעיל אותם חייב להיות בעל הסמכה מתאימה.

לייזר בשירות האורתודנטיה מפחית את הכאבים

לייזר בשירות האורתודנטיה מפחית את הכאבים

מהם היתרונות לשימוש בלייזר?

לייזר בשירות האורתודנטיה מפחית את הכאבים. בכך, הוא פוטר פעולות טיפול רבות מהרדמה מקומית וזריקות – פשוט מפני שאינו מכאיב כמו אותן המקדחות שבשן, אלא ממיס את החומרים שנמצאים בה באופן שונה. הוא שומר על רמה סטרילית גבוהה ועוצר את הדימום. מרוב שהוא מדויק בפעולתו, הוא מאפשר חיתוך עדין –אפילו יותר מסכין ובכך חוסך גם בתפרים.

כבר משלהי שנות התשעים, ללייזר יש מקום גם במרפאות האורתודנטיה והשיניים למיניהן

כבר משלהי שנות התשעים, ללייזר יש מקום גם במרפאות האורתודנטיה והשיניים למיניהן

מה השימושים של קרני הלייזר ברפואת שיניים?

מעבר לכך שהלייזר עשוי למנוע ניתוח חניכיים, ישנה אפשרות לחתוך רקמה, לכרות רקמות וגידולים, לעצור דימומים, לטפל באפטות ולהקל באופן מיידי על הכאב תוך נידוף האפטה, חיטוי של כיסי חניכיים וחיטוי של תעלות שן מזוהמות, מלבין את השיניים ומטפל גם ברקמות קשיחות כמו למשל הרקמות של שן בטיפול שבתהליכי פיתוח. 

 

העבודה איכותית יותר ומהירה

מי שכבר ברר, ודאי שמע על היכולת לעשות טיפול השתלות שיניים ביום אחד, כלומר – אפילו אם מדובר על השתלה של קבוצת שיניים, זה נעשה בתוך זמן קצר; חוסך זמן לרופא המנתח וגם למטופל עצמו. כשמדובר גם על החיסכון שבשימוש באנטיביוטיקה לאחר הטיפול – הריפוי מהיר יותר ומשופר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל