צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/06/2012

|

17:38

seperator

בחירת מנתח פלסטי היא החלטה שהשפעותיה מרחיקות לכת. החל מאיכות הטיפול, דרך האחריות שייתן לטפול שלו ועד לגרימת נזקים, אפילו אם נגרמו תוך רשלנות רפואית. הזהירות שיש לנקוט בה רבה, היות שהשוק לאסתטיקה רפואית מוצף מתחרים שונים שמנסים להוזיל את המחירים ולקלוט כמה שיותר מטופלים לעומת איכות ירודה של טיפול, ולפעמים אפילו שאינה חוקית, או לפחות שהמתקן לטיפול לא אושר על ידי ה- FDA, הארגון מנהל התרופות והמזון האמריקאי שמאשר תקני שימוש במכשירים ובתכשירים רפואיים. שיטות השיווק הן אגרסיביות והמכונים החדשים אינם בוחלים באמצעים כדי להגיע ללקוחות מרובים ולעשות רווחים.

בחירת מנתח פלסטי היא החלטה שהשפעותיה מרחיקות לכת

בחירת מנתח פלסטי היא החלטה שהשפעותיה מרחיקות לכת


בחירת רופא כירורג מתאים

שטח הניתוחים פלסטיים עשיר ברופאים שמציעים שירותי אסתטיקה, רופאים עם דיפלומות אשר מציעים טיפולים נחשקים דוגמת ניתוחי חזה או ניתוח אף לפי שטח ההתמחות. ניתוח בידי מנתח מתמחה שלוקח מחירים זולים יותר או אצל מנתח פלסטי צעיר – אלו סיכונים שעלולים להוביל לסיבוכים שאינם רצויים, על אף אם הוא עושה רושם קפדני וטוב. הניסיון – הוא מילת מפתח שבאמצעותה ניתן להבין מהו המוניטין.
מכוני ניתוח יכולים להעסיק רופאים במקצועם, שאין להם התמחות בהכשרה בעולם הפלסטיקה

מכוני ניתוח יכולים להעסיק רופאים במקצועם, שאין להם התמחות בהכשרה בעולם הפלסטיקה


רופאים שלא מעולם הפלסטיקה

מכוני ניתוח יכולים להעסיק רופאים במקצועם, שאין להם התמחות בהכשרה בעולם הפלסטיקה בתחום שבו הנכם מעוניינים להיות מנותחים, או שאין לו ניסיון מספק בנושא. הרופא משיג תעודת רופא לכל דבר ועניין – לרבות התמחות בכירורגיה, אולם בתוך עולם הכירורגיה ישנה חלוקה נוספת לנישות טיפול – ואם הוא מנוסה או לא בתחום הניתוח הרצוי – את זה יש לבדוק מראש.

רשימת רופאים מומחים
רשימת האיגוד הישראלי לצורכי כירורגיה פלסטית ואסתטיקה רפואית מונה את הרופאים המומחים שחברים בה ושילמו דמי מנוי לצורך העניין על מנת לעמוד בתנאים הנדרשים כדי להיות רופא כירורג, ובתחום הרצוי. יש להסתמך על מקורות אמינים בלבד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל