צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחד מהגורמים החשובים ביותר לטיפול לפני יישור שיניים הוא עניין החורים בשיניים. לעיתים טבעות או גשר על השיניים, יכולים לסייע להעמיק את החורים ולפגוע עוד יותר בבריאות הפה.

מערכת ביוטיק

|

26/12/2012

|

12:04

seperator

 

תחום האורתודנטיה מתמחה ביישור שיניים ובדאגה לאסתטיקה של הפה. אין ספק כי שיניים ישרות וחיוך צחור יכולים לפתוח לא מעט דלתות. אך בטרם מתחיל טיפול זה, היות ושמים אמצעים שונים על השיניים אשר לעיתים מונעים הגעה ישירה אליהן יש לדאוג לבריאות מלאה של הפה.

התפתחות הטכנולוגיה הובילה לטיפולים חדשנים בתחום השיניים

התפתחות הטכנולוגיה הובילה לטיפולים חדשנים בתחום השיניים

טיפול בחורים בשיניים באמצעות לייזר

אחד מהגורמים החשובים ביותר לטיפול לפני יישור שיניים הוא עניין החורים בשיניים. לעיתים טבעות או גשר על השיניים, יכולים לסייע להעמיק את החורים ולפגוע עוד יותר בבריאות הפה. לכן חשוב לבצע סתימות חורים עוד בטרם תחילת הטיפול. אחת השיטות החדשניות ביותר לסתימת חורים היום היא באמצעות לייזר. הלייזר מונע את הצורך במספר זריקות הרדמה שכן הטיפול בלייזר מתבסס על המסת אמייל השן ולא קידוח בו. בנוסף, רעש המקדחה אשר פסיכולוגית תורם לחשש מן הטיפול נעלם בשיטה זו, דבר שיכול להקהל בעיקר כאשר מדובר בטיפול בקרב ילדים.

שיטת הלייזר נפוצה מאוד בסוגים שונים של טיפולים

שיטת הלייזר נפוצה מאוד בסוגים שונים של טיפולים

טיפול בדלקות חניכיים וניקוי הפה עם הלייזר

לעיתים המועמד ליישור השיניים אינו סובל מחורים אלא דווקא מדלקות חניכיים או הצטברות רובד חיידקים שיכול מאוחר יותר לגרום לחורים בשן. אז נדרש דווקא ניקוי יסודי של השיניים ושל תאי החיידקים וחיטוי של הפה. גם פה הלייזר נכנס לסיוע. הלייזר מספיק עדין כדי לטפל ישירות באזורי גידול של חיידקים באזור הפה וניקוי שלהם. בנוסף, באמצעות קרן לייזר ממוקדת במיוחד ניתן גם לבצע ניקוי של השיניים ואפילו הלבנה.

 

השלמת המראה לאחר גמר יישור השיניים

לעיתים לאחר סיום טיפול יישור השיניים נותרים על השיניים כתמים הנגרמים מקפה, סגריות, או היגיינת פה לקויה בתקופת הטיפול. במקרה הזה, טיפול פשוט של שיננית לא יעזור בהורדת הכתמים ויש צורך במכשור חזק יותר- לייזר למשל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל