צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2012

|

11:21

seperator

העור הוא איבר חי שמשתנה באופן דינאמי במהלך הזמן. הוא מגיב לחשיפות ממושכות בשמש, לחומרים כימיים שבאים איתו במגע, משאיר צלקות לאחר פצעים, נמתח ומתכווץ משום שיש בו היכולת הזו לפי המבנה שלו. ישנן פעמים שבהן העור נותר מתוח, כוח המשיכה גורם לו להתדלדל ולהביך את מי שחווה את זה , ולא הולך עם גופיות או עם טי - שרטים, בוחר את הבגדים שלו באופן שונה (ולפחות לא צמוד) וגם מוגבל בתנועה. העור העודף הזה שיכולים להיות לו גורמים שונים, יכול להיות מטופל בניתוחים פלסטיים מתאימים. 

ככל שעולים בגיל סובלים ממתיחות באזורים שונים בגוף

ככל שעולים בגיל סובלים ממתיחות באזורים שונים בגוף

גורמים שפוגעים באלסטיות של העור

אם העור אינו גמיש מספיק מטבעו, הרי שאינו יכול לשוב למימדיו הקודמים או למימדים צרים יותר, ולחבוק את הזרוע הרזה בהתאם להיקף. ישנם גורמים לכך שהעור הופך מדולדל – כמו למשל הרזייה דראסטית, גיל, איבוד קולגן וחומרי מילוי טבעיים עקב שינויים גופניים שונים והורמונים. כדי לטפל בזה, ניתן לעשות ניתוח למתיחת זרועות, שבו מותחים את העור, חותכים את החלק המיותר ותופרים אותו בחזרה. 

מתיחת זרועות- כיום יש מספר טיפולים מגוון לטיפול בהדלדלות העור בזרועות

מתיחת זרועות- כיום יש מספר טיפולים מגוון לטיפול בהדלדלות העור בזרועות

תפירה מהחלק הפנימי של הזרוע

על מנת שהצלקות, אם תהיינה, לא תהיינה בולטות, עורכים את החיתוך בצד הפנימי של הזרוע, לאחר הרדמה מקומית. הרופא המנתח מסביר לפני התהליך בפגישה נוספת איך הניתוח הולך להיראות וגם את הסיכונים הנלווים לו. 

 

מי הם המועמדים לניתוח הרמה ומתיחת זרועות?

המועמדים הם אנשים בריאים בדרך כלל, ללא מחלות כרוניות, לרוב – בגיל צעיר יחסית שיש להם עודפי עור אשר מוגדרים כבינוניים לפחות – על מנת שאלו יצדיקו ניתוח. את ה"מילה האחרונה" נותן הכירורג, ורצוי ללכת לפחות לשני רופאים כירורגים בתחום כדי לקבל חוות דעת נוספת, כפי שמומלץ בניתוחים פלסטיים -  כולם. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל