צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/03/2012

|

16:00

seperator

עור הינו איבר עדין למדי. הוא חשוף לתנאי מזג אויר שונים, דרכו נכנסים לגוף גורמים שונים וישנם גורמים שעלולים להזיק לו, מתחתיו ישנם תאי שומן שעלולים להתרחב ובכך למתוח אותו באופן שהינו בלתי הפיך לעתים. בלתי הפיך – האמנם? עודף עור באזור הזרועות הינו בעיה נפוצה לאחר הליך של היריון, אובדן משקל או עם הגיל. כשהעור אינו גמיש כפי שהיה בעבר – בשנות הצעירות העליזות, ישנו פיתרון מתחום הניתוחים פלסטיים, והוא ניתוח למתיחת זרועות. הפיתרון הוא אחיד לכל המקרים שבהם העור בזרוע מתרופף.

אין עוררין, כי לאחר הניתוח המראה המהודק של הזרוע מניב תוצאה שמרגישה צעירה יותר

אין עוררין, כי לאחר הניתוח המראה המהודק של הזרוע מניב תוצאה שמרגישה צעירה יותר


הסיבות לצניחת העור בזרועות

כשכוח הכבידה אינו עניין של ברירה, עור עודף כתוצאה משקיעה של רקמות השומן – ואפילו לאחר ניתוח שאיבת שומן או הפחתה במאסת השריר תמיד ידלדל כלפי מטה. כאשר הזרועות מורמות מעלה בתנוחת הפגנה של שריר, עלול להווצר מין כנף עטלף שנקודת המוצא שלו היא בבית השחי וסיומו במפרק המרפק. זה בדרך כלל המניע העיקרי לעשיית הניתוח.
עור הינו איבר עדין למדי. הוא חשוף לתנאי מזג אויר שונים

עור הינו איבר עדין למדי. הוא חשוף לתנאי מזג אויר שונים


איך העור משתנה בעקבות הגיל?

להשפעות הגיל יש משקל רב במוטיבציה לניתוח מסוג זה. בעקבות הגיל סיבי הקולגן וסיבים נוספים ששומרים על אלסטיות מאבדים מתכונתם, וכך העור מאבד את יציבותו ואת עוביו. הגמישות של העור אובדת ובכך אינו חוזר למימדים המהודקים שבהם היה קודם. הרקמה האלסטית בשכבות העור שנמצאות עמוק השומן מדלדל. כוח הכבידה פועל במקרה הזה, פשוט כי הוא יכול.

יתרונות הניתוח למתיחת זרועות
אין עוררין, כי לאחר הניתוח המראה המהודק של הזרוע מניב תוצאה שמרגישה צעירה יותר. כאשר העור הדוק על פני הזרועות, ניתן "להתחיל מאפס" ולעצב את הגוף לפי עקרונות החיטוב ביתר קלות ומבלי להלחם ביתרות עור עיקשות שאינן נעלמות. כך מכל זוית אפשר להרגיש בטוח – במיוחד בבגדים חושפים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל