צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

08:12

seperator

רישיון ומוניטין- טרם בחירת מכון לניתוח פלסטי יש צורך לבדוק מספר דברים ביניהם הסמכה, כלומר בדיקה האם למכון ישנה הסמכה לבצע פעולות כירורגיות בהתבסס על רישיון של משרד הבריאות. הרישיון בעצם מעניק הסמכה למכון לביצוע פעולות בתחום הפלסטיקה באמצעות מכשירים רפואיים שונים המתאימים ביותר והמתקדמים ביותר. כדאי מאוד לבדוק גם האם המכון מציית לכללי הבטיחות אשר קבע משרד הבריאות וזאת כדי למנוע מקרים חריגים ומקרי מוות מיותרים.

 

פגישת ייעוץ

קיימים מכונים לניתוח פלסטי אשר מעניקים פגישת ייעוץ ללא תשלום, יש כאלו לעומת זאת אשר כן מחייבים תשלום עליה. יש גם מכונים אשר מורידים את עלות הפגישה מעלות הניתוח הפלסטי אם תחליטו לבצע את הניתוח באותו מכון. לא כדאי לפנות למכונים אשר מציעים את הפגישה ללא תשלום או לחילופין הורדת עלותה ממחיר הניתוח, יש צורך לתת עדיפות למכונים אשר שמעתם עליהם המלצות או לחילופין שמעתם על רופא מנתח המלצות רבות וטובות. באופן כללי, מחירה של פגישת ייעוץ הוא מאוד נמוך לעומת עלותו של הניתוח הפלסטי המתוכנן. 

 

טופס הסכמה לניתוח

טרם ביצוע הניתוח הפלסטי יש צורך לבקש לעיין בטופס הסכמה לניתוח ואם ישנה אפשרות אז גם לבקש העתק של הטופס כדי שתוכלו לעבור עליו בבית ולבחון אותו באופן קפדני מבלי לפספס שום סעיף ולו הקטן ביותר. 

בנוסף, בקשו הסבר והבהרה אם ישנו סעיף בטופס שהוא לא כל כך ברור לכם. לעיתים, מכונים נוטים להשמיט או להוסיף סעיפים קטנים לטופס, אך לרוב ישנו טופס אחד קבוע וסטנדרטי אשר מועבר ללקוחות ללא שום שינויים. 

אך עדיין, כדאי מאוד לקרוא היטב את הטופס לפני שחותמים עליו כדי למנוע אי נעימות כזו או אחרת. 

שירותיות ואדיבות

 

בעת בחירת מכון לניתוח פלסטי כדאי מאוד לבדוק את רמת השירותיות והאדיבות של עובדי המקום. 

לצורך כך, אפשר לברר זאת באמצעות מכרים שעשו בעבר ניתוח מהסוג הזה באותו המכון ולשאול אותם על היחס של העובדים ללקוחות, האם הם היו קשובים לצרכים ולרצונות של המטופלים, האם לאחר הניתוח הצוות הרפואי עדיין שמר על אדיבות ויחס אישי שזה החלק ההכי חשוב והכי בסיסי. לאחר הניתוח המטופל הכי זקוק לעזרה, תמיכה, אמפטיה ואדיבות בכמויות אדירות וללא הגבלה, כי הוא נמצא במצב רגיש מאוד עם רמת פגיעות גבוהה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל