צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

04:30

seperator

 

כיום זה הרבה יותר מקובל לעבור ניתוחים פלסטיים מבעבר. פעם אנשים היו מתביישים להודות בעובדה שהם עשו ניתוח פלסטי מסיבות שונות, אך כיום זה ידוע שניתוחים פלסטיים הם דרך טובה ולגיטימית עבור אנשים שונים להרגיש טוב עם עצמם ולשפר במראה שלהם את כל הפרטים שלפי דעתם זקוקים לשיפור. אנשים רבים עושים היום ניתוח אף, ונשים רבות עושות הגדלת חזה. הכול לשם ההרגשה הטובה.

 

מכונים שונים של ניתוחים פלסטיים

בעקבות הביקוש הגדול של ניתוחים פלסטיים בקרב האוכלוסייה, נפתחו מרכזים ומכונים רבים המציעים מגוון רחב מאוד של ניתוחים פלסטיים מכל המינים ומכל הסוגים. אולם עם כל השפע הזה צריך גם להיזהר. ניתוחים פלסטיים הם אולי הליך פשוט וקצר תודות להתפתחות הטכנולוגית האדירה, אולם עדיין מדובר בניתוחים וקיימת רמה מסוימת של סיכון בכל ניתוח פלסטי, גם הפשוט ביותר.

 

כיצד לבחור מכון לניתוחים פלסטיים?

הדבר הראשון שיש לבדוק אצל כל אותם מכונים לניתוח פלסטי שאתם שוקלים לקבל אצלם טיפול הוא שהם אכן פועלים ברישיון ובאישור ופיקוח של משרד הבריאות. יש לבדוק גם שהמכשור הרפואי שנמצא בשימוש הוא המכשור המתקדם ביותר שעומד בתקנים המחמירים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. בהקשר הזה חשוב מאוד להיזהר מכל מיני הצעות מפוקפקות על הליכים כירורגיים בעלויות מצחיקות. ניתוח פלסטי עולה כסף ולא כדאי לקבל את ההצעה הזולה ביותר דווקא.

 

בחירת המנתח הפלסטי

אחד הגורמים החשובים ביותר בהצלחתו של ניתוח פלסטי הוא הרופא המנתח. על כן חשוב מאוד לבדוק מיהו הרופא המטפל בכל מכון, מה המוניטין שלו, מה הוותק שלו והאם יש עליו המלצות חמות מידי מטופלים שעברו אצלו ניתוח פלסטי בעבר. אנשים רבים מעדיפים לבחור קודם כל את המנתח ולפי זה לבחור במכון בו הוא עובד.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל