צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

12:33

seperator

 

החשיבות לעיצוב הגוף עולה וגוהה בשנים האחרונות ועימם עולים סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים אותם בוחרים אנשים לעשות, הניתוחים הפלסטיים מתקיימים בכול חלקי הגוף ולרוב הם בעלי תוצאות טובות. התדירות הגבוהה של ניתוחים פלסטים בישראל מחייבת לעשות מעט סדר בכול נושא העלויות שכן עלויות משתנות מרגע לרגע ומניתוח לניתוח. החשיבות להיות הכי יפים והכי מוצלחים תלויה לא פעם בהצלחתם של הניתוחים הללו.

 

האם העלויות של ניתוחים פלסטיים גבוהות מהרגיל?

בגלל היותם של ניתוחים פלסטיים לא חלק מסל הבריאות עלותם רבה ועל המנותח להשתתף בכול הוצאות הניתוח, הסיבה הנה שניתוח זה לא נעשה מסיבות בריאותיות אלא אישיות(הגדלת חזה,הקטנת חזה, ניתוחי אף וכדומה). לעיתים ניתן למצוא שניתוחים פלסטיים יבוצעו מסיבות בריאותיות ולכן יש אפשרות להשתתפות מצד קופת החולים.

 

במה תלויות עלויות ניתוח הפלסטי?

כאמור קיימים בשוק כיום מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים, אי לכך לכול אחד תמחור שונה, כאשר ניתוחי אף פשוטים יהיו לרוב מהזולים, וניתוחים כגון ניתוחי חזה וכדומה יכולים להיות מעט יותר יקרים. כמובן שניתוחים שונים הדורשים חומרים שונים יכולים לשנות את מחיר העלות של הניתוח עצמו.

 

מה יש לבדוק בתמחור עלויות ניתוח פלסטי?

מבחינת עלויות ניתוח פלסטי יש לבדוק מי הרופא המנתח(רופא מומחה או רופא רגיל) ובאילו כלים משתמשים(לדוגמא אם יש שימוש בסיליקון הוא יהיה כלול במחיר). בנוסף יש לבדוק ימי אשפוז לפני או אחרי ואת אופי האשפוז כך שבסופו של דבר כול הדברים הנ"ל עתידים להשפיע על מחיר ההצעה.

אז אם אתם חושבים שגם אתם יכולים להיות יפים יותר ומעוניינים גם אתם בניתוח איכותי? הכנסו עכשיו לאתר ובדקו עלויות של ניתוח פלסטי המותאמות במיוחד בשבילכם.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל