צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/01/2016

|

18:20

seperator

הליך השיוף נעשה ע"י טיפול דנטאלי או אורתודנטי, במטרה אסטתית להוספת מראה השיניים. כשאנחנו פוגשים אנשים חדשים החיוך הופך למעין כרטיס ביקור וכולנו רוצים שיניים ישרות ובריאות. אך כדי לבחור בטיפול המתאים, יש לחפש ולהשקיע על הייגינה כדי למנוע סיבוכים מיותרים, וכמובן, לפני שתבחרו את הטיפול המומלץ בשבילכם, הקפידו לבצע מחקר שוק מקיף.

מהו שיוף שיניים?

טיפולי יישור שיניים דורשים בדר"כ שימוש בגשר לאורך זמן. לעומת זאת, בטיפולי שיוף שיניים, תוכלו להקנות לשיניים שלכם מראה אחיד וסימטרי. טיפולי השיוף משמשים לרוב כטיפולים משלימים לציפוי שיניים כשהשיוף מדביק את הציפוי ומשמש כחומר מחזק. בנוסף, ישנם מקרים אחרים, בהם משמש השיוף ליצירת רווח קטן בין שיניים צפופות.

לעמוד טיפולי השיניים באתר Beautic לחצו כאן

לטובת מה נועד הטיפול?

ב-2015 הרפואה המתקדמת, מציעה מגוון טיפולי שיניים, כמו הלבנה, ציפויים ועוד, בכדי להקנות למטופלים את כל האפשרות לשמירת בריאות השיניים וקבלת מראה אסתטי. מטרתו של הטיפול הוא לשמר את עבודת הציפוי, ולספק לשיניים מראה איכותי ואחיד. כמו-כן, הטיפול נעשה גם במקרים של שיניים צפופות, שיניים לא סימטריות וכו'.

לעמוד ציפוי שיניים באתר Beautic לחצו כאן

כיצד מנוהל הטיפול?

הטיפול מנוהל כחלק מטיפול אחר. למעשה הוא טיפול משלים המעניק ליטוש לשיניים, מיישר אי-סימטריות, ומייצר רווחים וקיצור של שיניים בולטות. פעולת השיוף דורשת דיוק מירבי מפני ישנו איסור לשייף מעל ל-2 מילימטר משכבת השן, על מנת לא לגרום נזק. הטיפול מחייב מיומנות של רופא מומחה, בשל שטעות תגרום לנזק בלתי הפיך ולא תהיה אפשרות לחדש את צורת השן.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל