צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/12/2015

|

16:31

seperator
ניתוחים פלסטיים הם לחלוטין לא עוד מוצר כמו ציוד למגנטים או רהיט וביכולתם לשנות את חיינו מן הקצה אל הקצה. המוניטין שנצבר בשנים האחרונותגדל עד שעולם הניתוחים הפלסטיים הלך והתרחב לעולם ניתוחי האסתטיקה. גם בהיסטוריה העתיקה ישנם אירועים רפואיים שהתבצעו בדומה לניתוחים פלסטיים, לדוגמא הוצאה של חץ מגופו של אדם ועוד. כיום, עולם הניתוחים הפלסטיים נועד כדי לעצב את גוף האדם מחדש שיתאים לדרישות היופי החדשות בחברה המערבית או לטיפול במפגעים קשים ועיוותים שפוגעים באיכות החיים של המטופל. הניתוחים המפורסמים בין שלל ניתוחי הפלסטיקה הם: הגדלות החזה, שאיבות השומן, מתיחת עור הפנים, וניתוחים לשינוי מין.

לעמוד ניתוחי הפנים באתר Beautic לחצו כאן

הרופאים המבצעים

לכל ניתוח יש פרוצדורה כירורגית שונה. וכל אחת שכזו מצריכה ידע מקצועי מקיף. זו אחת הסיבות שלכל ניתוח פלסטי שונה יש רופא מטפל מיוחד שנדרש ממנו ללמוד את הנושא באופן פרטני. הרופא המנתח מלווה את המטופל עוד משלבי הייעוץ ומציע למטופלים את כל הדרכים האפשריות לניתוח ומציע את זו שנראית לו המתאימה ביותר. כמו-כן מטעם תפקידו לידע את המטופל על כל הסיכונים האפשריים, אופן ההרדמה וההכנות לניתוח.

לעמוד ניתוחי חזה באתר Beautic לחצו כאן

כיצד בוחרים את המנתחים המתאימים לכם?

בישראל תחום המנתחים הפלסטיים שפועלים באופן פרטי או בעזרת מכונים וביה"ח מלא במספר רב של רופאים. בחלק מהעיסקאות יש החזרים כספיים דרך קופות החולים, ומשם תוכלו להשוות בין ההצעות שתקבלו מכל מנצח. האפשרות השנייה היא להגיע למנתחים דרך המלצות אישיות של מכרים וכמובן אפשר להגיע למנתחים מומחים שלא דרך הביטוח הרפואי אלא בצורה פרטית.

לעמוד ניתוחי בטן באתר Beautic לחצו כאן

התאמת ציפיות

בישראל על כל המנתחים מוטלת חובה חוקית ליידע את המנותח בהליכי הניתוח השונים וליידע אותו בכל האפשרויות שיכולות לקרות, כשמנותח מצידו, חייב לוודא שהוא מודע ומתאים את ציפיותיו בהתאם. לכן, תמיד חשוב לעבור עם עוד כמה מנתחים פלסטיים אחרים לצורך ההשוואה.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל
 
 

כל הזכויות שמורות ל Beautic - פורטל האסתטיקה של ישראל. פורטל ביוטיק מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לאסתטיקה רפואית, ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער, וטיפולי שיניים בישראל.ביוטיק הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרפואה האסתטית וביניהם חברות בתחומי: לאסתטיקה רפואית, ניתוחי פנים,ניתוחי בטן,ניתוחי אגן, הסרת שיער, וטיפולי שיניים . בעזרת פורטל Beautic תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום האסתטיקה בישראל, ולקבל תוך דקות הצעות מחיר מכל הגופים הנחשבים ביותר בעולם האסתטיקה בישראל. השאירו פרטים עוד היום ותוכלו להינות מהצעות מחיר אטרקטיביות בכל התחומים.

פורטל האסתטיקה
callus