צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/11/2012

|

10:31

seperator

ניתוח חזה אינו רק חלק מתרבות האסתטיקה רפואית של נשים בלבד, גם לגברים יש חלק בנושא שינוי ממדי החזה – ביחוד כאשר הולכים לחדר כושר ומעוניינים להפחית מן השומנים המעטרים את החזה, או דווקא להגדיל את הנפח ואת היקף החזה על מנת לשוות לו מראה שרירי משהו ובנוי לתלפיות. כך או כך, יותר נשים נוהרות לכיוון הקליניקות להגדלת חזה על מנת לבצע את אחד מהניתוחים הנחשבים לנפוצים ביותר. מאידך, עם ההתקדמות הטכנולוגית, נוצרות שיטות שונות להגדלת החזה, כאלו שמקלות ומשכללות את התוצאה – גם עבור מי שממאנת להכניס לגופה שקיק גדול של חומר מילוי מפאת חרדות שונות.

יש מספר שיטות להגדלת החזה אחת משיטות אלו היא הזרקה להגדלת חזה

יש מספר שיטות להגדלת החזה אחת משיטות אלו היא הזרקה להגדלת חזה

הזרקת חומרי מילוי להגדלת השדיים

ישנה טכניקה להזרקת חומרי מילוי לשד – זוהי שיטה חדשנית שמונעת את הצורך בהחדרתם של שתלים או את הצורך בניתוח פולשני המצריך בין היתר גם הרדמה. בכך, ניתן לחסוך גם את ימי האשפוז ואפילו עלויות של חומרי הרדמה ושכירת שירותיו של האח המרדים. בנוסף, אותם חומרי מילוי מקנים לשד צורה טבעית יותר המחליקה את הקמטים, אם ישנם, עליו.

 

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בשנים אחרונות וזאת בשל המחירים הזולים של הניתוח והשיפור ביכולות הרפואיות

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בשנים אחרונות וזאת בשל המחירים הזולים של הניתוח והשיפור ביכולות הרפואיות

מה החסרונות של השיטה?

אם השיטה נראית קוסמת כרגע אפילו יותר מהשיטה הותיקה להשתלת שתלים בחזה, הרי שישנם גם חסרונות: העלות של הטיפול הזה גבוהה בערך פי 150% מעלות ניתוח חזה רגיל. בנוסף, יש לחזור אל הקליניקה בתדירות גבוהה יותר על מנת לשמר את התוצאות. 

 

במה כרוכה ההחלמה מהניתוח?

ההחלמה מניתוח זה אינה שונה באופן מובהק מאותה החלמה של הניתוח להשתלת שתלים בחזה. אין לחשוף את החזה לשיזוף, רצוי להמנע מפעילות גופנית מאומצת למשך מספר החודשים הראשונים, תיתכן נפיחות באזור או שטפי דם. בנוסף, הניתוח לא יומלץ לנשים שעברו את גיל 40. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל