צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

10:58

seperator

 

חלק חשוב מאוד בפנים שלנו הוא השיניים. שיניים לבנות נקיות וישירות מעניקות לנו מראה בריא, צעיר ואסתטי יותר, וזו הסיבה שהרבה מאוד אנשים פונים לתהליכים קוסמטיים או אפילו ניתוחים פלסטיים שמטרתם לביא למראה של שיניים ישרות חלקות ובריאות. שיניים עקומות הן תוצאה של חוסר טיפול בשלבים מוקדמים יותר של החיים, שלבים בהם השיניים צומחות ומקבלות את המראה הסופי שלהם.

 

מדוע אנשים זקוקים ליישור שיניים?

בכל הקשור למראה של שיניים אין לנו כמעט יכולת השפעה מבחינת שינוי אורחות החיים. המראה של השיננים שלנו נקבע הרבה מאוד על פי הגנים שלנו, ובשונה מתהליכים כגון שאיבת שומן או הסרת צלקות, אין שום משמעות לשינויים בתזונה או שיוני בתפריט שאנו צורכים. ישנם גם כאלו מטופלים שחוו שינויים במבנה השיניים בגיל מבוגר, וכעת זקוקים ליישור שיניים.

 

מהו תהליך יישור השיניים?

תהליך יישור השיניים לאנשים מבוגרים הוא תהליך מאוד ארוך ומורכב שעלול להימשך מספר שנים. במהלך תקופת הטיפול השיניים עוברות טיפול אשר גורם להם לסגת, להסתדר בשורה ישרה ולהידחף פנימה, ומטופלים רבים מדווחים על הרגשת הקלה משמעותית בסוף הטיפול, כאשר מתקן היישור מוסר לבסוף מהפה. השינוי שמתרחש אינו מיידי ובשונה מניתוחים פלסטיים אחרים, על מנת להגיע לשינוי נדרשת תקופה ארוכה של זמן במהלכה יש להתאזר בסבלנות, איפוק ואורך רוח - מה לא עושים כדי להיראות טוב.

 

היכן כדאי לעשות יישור שיניים?

באופן עקרוני, תהליך של יישור שיניים הוא איננו תהליך מסוכן כל עוד הוא נעשה על ידי רופא שיניים מוסמך במרפאת שיניים מוכרת בעלת מוניטין. טיפול שיניים שנעשה בחובבנות עלול לגרום לנזקים רבים להם השלכות החורגות מהתחום האסתטי ולכן כדאי מאוד לבדוק היטב היכן עושים יישור שיניים, ולא להתבייש לבקש המלצות מהרופא המטפל.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל