צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:05

seperator

 

צלקת היא פגם בעור, פגם שיכול להיות קטן וכמעט בלתי נראה אך גם פגם היכול להופיע במקום בולט כמו הפנים ולגרום לבעל הצלקות סבל ואי נוחות. צלקות יכולות להגרם כמעט בכל דרך אך הצורה הנפוצה ביותר היא בעיקבות גירוד לאחר מחלת אבעבועות רוח או עקב אקנה הנוצר בתקופת הבגרות. נשים רבות נוהגות לכסות צלקות אלו בעזרת איפור כבד אך דבר זה יוצר מראה לא טבעי וכן תחושת אי ביטחון המקרינה כלפי חוץ.

 

מה עושים במקרי צלקות?

אנשים רבים סובלים מעור פנים מחוספס ומצלקות לא נעימות לעין ולא יודעים כיצד ניתן להסירן אך כיום עם התפתחות הרפואה הפלסטית ניתן לראות יותר ויותר שיטות להחלקת צלקות ללא כאבים או סיכונים. כל אדם היום יכול להתגאות בעור חלק המזכיר את ימי נעוריו ולהסיר כל זכר לצלקת שקיימת על עורו.

 

כיצד ניתן להוריד צלקות?

הורדת הצלקות נעשית על ידי כמה שיטות הנקבעות על ידי רופא. לכל מטופל מותאמת השיטה לפי חומרת הצלקת, גילו וסוג עורו כך שאין שיטה טובה יותר או פחות אלא שיטה טובה יותר למטופל הספיציפי. אם הצלקת של המטופל הינה עמוקה או גדולה יש להשתמש בחומר מילוי על מנת להחליקה, חומר המילוי הנפוץ ביותר בשיטה זו הוא הסיליקון. צלקות שיטחיות יותר ניתן להסיר באמצעות פילינג עמוק או לייזר אשר פוצעים את העור ומאפשרים לשכבת עור חדשה ונטולת צלקת לצמוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל