צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

10:25

seperator

האם לייזר היא השיטה הנכונה עבורי? לייזר היא איננה השיטה היחידה המקובלת היום לטיפולים להסרת שיער לצמיתות. השיטה בה נבחר נורא תלוי בסוג העור שלנו, בצבע השיער שלנו וברגישויות שונות בעור. לייזר תהיה השיטה הנכונה ביותר עבורינו אם יש לנו עור בהיר ושיער כהה. אך היום לא מדובר בדבר מוחלט שכן המכשירים השונים ניתנים לשימוש במגוון רחב יותר של סוגי עור וסוגי שיער עם הזמן.

השיטות להסרת שיער
כמו שציינו, ישנן מספר שיטות להסרת שיער בלייזר, בינהן נוכל למצוא את האינפרא האדום (IPL).
שיטת האינפרא האדום להסרת שיער פופולארית לשימוש כשמדובר בעור כהה במיוחד. הסרת שיער בלייזר לא תמיד תהיה נכונה לשימוש במקרים שכאלה שכן היא יכולה לגרום לצלקות בעור. נצטרך לבדוק זאת לעומק ע"י מאבחן וכך נוכל לדעת. בכל אופן חשוב לדעת שלייזר היא איננה השיטה היחידה.

הביקוש לטיפולי לייזר
הביקוש בשנים האחרונות עלה וכמו שאנחנו שמים לב צריך לדעת עם אילו מכשירים ואנשים העומדים מאחורי אותם מכשירים יש לנו עסק. מצב זה עומד לטובת הצרכן מאחר ולפני עשר שנים לערך טיפול להסרת שיער בלייזר היה לעשירים בלבד ונחשב כדבר נדיר. היום ניתן למצוא מבצעים וחבילות של טיפולים בעשרות מקומות ברחבי הארץ.

איך נבחר את המקום הנכון?
אז איך אנחנו יודעים במי לבחור עם כל המקומות העומדים לשרותינו? ובכן, נצטרך לקבוע פגישת ייעוץ בכמה מקומות במקביל כדי לברר שאנחנו לוקחים את החבילה הטובה ביותר ושהתקשורת עם המטפלים באותו מקום באליו הגענו היא חיובית ואמינה. רצוי לבדוק אמינות המקום על ידי המלצות מבקרים ומטופלים בעבר ובהווה ויש לקחת בחשבון את העובדה שטיפולים פלסטיים מסוימים קיימים היום גם בהנחות משמעותיות בחלק מקופות החולים ורצוי לבדוק האם זה תקף לגבינו

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל