צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

12:36

seperator

תחום הרפואה האסתטית הינו אחד מתחומי הרפואה והקוסמטיקה המבוקשים והפורחים ביותר בקרב האוכלוסיה. טיפולים אסתטיים, כשמם כן הם- טיפולים רפואיים המבוצעים לשם יופי ואסתטיקה.

 

המונח "טיפולים אסתטיים", או בכינוים המוכר "אסתטיקה רפואית", אוגדים בחובם סוגים רבים של טיפולים למטרות שונות.

אילו טיפולים אסתטיים קיימים?

טיפולים אסתטיים נחלקים כאמור למגוון רחב של תחומים, כאשר בין העיקריים כלולים טיפולים שונים להסרת שיער לצמיתות, הסרת משקפיים, טיפולים פלסטיים כגון ניתוח אף, חזה ושאיבת שומן, העלמת קמטים ועוד. כל אלה מתבצעים תוך שימוש במגוון שיטות כגון לייזר, הזרקת חומרי מילוי, ניתוח תחת סכינו של רופא פלסטי ועוד ועוד.

 

למי מיועדים הטיפולים האסתטיים?

השימוש בטיפולים אסתטיים מתאימים לכל אדם שברצונו לשפר את מראהו ובתוך כך גם את ביטחונו העצמי. כמו כן, נעשה שימוש ברפואה אסתטית לעיתים קרובות גם במקרים של מומים מולדים, תאונות ופציעות. עם זאת, קיימות הגבלות שונות על המטופלים הפוטנציאלים באשר להליכים השונים. כך, לדוגמא, לא מומלץ ואף אסור לערוך ניתוחים פלסטיים בנערות ונערים שעוד לא הגיעו לבגרות, שכן התהליכים הפיזיולוגיים המתרחשים בגופם יכולים עוד לשנות את מראהם והניתוח הפלסטי עלול להסב להם נזק. בנוסף, רופאים נוטים להמליץ על שימוש ברפואה אסתטית בעיקר כשנוסף לה ערך רפואי, כמו למשל שאיבת שומן או ניתוח קיצור קיבה לאדם כבד משקל וכד.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל