צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

10:21

seperator

 

אחד ההליכים הכי טריוויאלים היום הוא הסרת שיער לצמיתות. השאלה היא באיזו דרך עושים זאת. אלו שחוששים מן הלייזר יתמידו וילכו לקוסמטיקאית או למסירי שיער בשעווה, אחרים יגלחו את השיער מן הגוף ויש מי שיעשה אפילציה. לכל שיטה ושיטה ישנם יתרונות וחסרונות, כאשר היתרונות הגדולים יותר נעוצים בשיטת הסרת שיער בלייזר, משום שמדובר על הליך בן מספר פגישות שבסופו התוצאה המתבקשת מחזיקה מעמד לאורך כל שאר ימי החיים. עם זאת, ישנם מספר דברים שיש לעשות לפני הטיפול להסרת שיער בלייזר ולאחריו.

 

פיגמנטציה - מה נשתנה?

ישנו משקל וישנה חשיבות לצבע העור - הן בהצלחת הטיפול, והן בהשפעתו על העור. ישנם מצבים שבהם הטיפול ישפיע על צבע העור - ובתוך כך יבהיר או יכהה אותו. מצבים אלו, הנקראים גם היפו פיגמנטציה וגם היפר פיגמנטציה נוצרים כתוצאה מטיפול לקוי. קרן הלייזר אינה מדויקת וחימום העור באופן לא נכון עלול להכהות אותו. השפעת הטיפול היא נקודתית בדרך כלל ברזולוציה מינימלית, ולכן מי שמעוניין לצלם זאת ולהראות לאחרים, רצוי שישתמש בטכנולוגיה מתאימה. 

 

תופעות לוואי מהטיפול

הטיפול עלול להניב תופעות לוואי לא רצויות או כאלו שנעלמות עם הזמן. בין תופעות הלוואי אפשר למנות צלקות, אדמומיות, כוויות ועוד. אם אתם מעוניינים למצוא באינטרנט תמונות של "לפני" ואחרי" טיפולים להסרת שיער בלייזר, רצוי להסתייע בטכנולוגיית HD כדי להגיע לרמות רזולוציה טבעיות - כמו שהתוצאות נראות לאור שמש. 

 

כמה מטפלים לראות בשביל לבחור?

לפני שבוחרים מכון להסרת שיער ופונים אל ההצעה המשתלמת ביותר, מומלץ לבדוק תמונות של "לפני" ו"אחרי". מומלץ לבחור לפחות 2-3 מכוני טיפול, ולבחור מביניהם. אם זה לא מספיק, רצוי להסתייע בהמלצות של מטופלים שטופלו במכון בעבר, ולברר באילו אזורים עשו את הטיפול.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל