צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

07:30

seperator

שיער דליל הוא סממן לבעיה בריאותית שיש לתת עלי את הדעת, זה יכול להיגרם ממספר סיבות ועל מנת לעמוד על טיבן, יש לאבחן את מהות הדלילות שבשיער. רצוי לשאול מספר שאלות לפני תחילת כל טיפול שהוא: האם השיער דליל מבחינת מפח או כמות? האם התלתלים אבדו, השיער הפך חלק יותר, מתלווה לזה קשקשת? השיער מפוצל ו"עייף" כתוצאה מאין ספור החלקות וצביעת השיער?

חלק מהנפגעים בתופעה יכולים להיות הקרקפת, שרש השערה, גוף השערה והסיבות יכולות להיות גנטיקה, הקרקפת שלא באה במגע עם אויר וחמצן, חמרים חיצוניים הבאים במגע עם השיער או תזונה, הורמונים ומצבים נפשיים.

האדם המטפל בשערה - טריקולוג
המומחה לעניין שיערות וסביבת גדילתן הוא הטריקולוג. בסמכותו ובכוחו לאבחן את מצב השיער, ולשים את האצבע לגבי הבעיה שהביאה לאותו מצב. הוא יחקור אם ישנה בעיה אחרת שהובילה לכך על פי מיטב הניסיון והידע שצבר, יברר לגבי תקינות הפעילות של כל מערכות הגוף (באופן הוליסטי) וימליץ על דרך הטיפול הכדאית והיעילה. יכול להיות שבעבר בוצע טיפול בשיער מיותר והושגה התוצאה ההפוכה לאורך הזמן?

הפתרונות ההורמונאליים לשיער מיותר
הפעילות ההורמונאלית שאחראית על גדילת השיער באנשים בגילאים שונים, אחראית גם על ההתקרחות, כמו למשל ההורמון הגברי טסטוסטרון, אשר בגיל המעבר ואפילו כבר בגילאי ה - 30 ניתן להבחין בהתקרחות המעידה על דילול ההורמון. בנוסף ישנו קשר בין כך לבין תפקודה של בלוטת התריס או להורמונים המשפיעים על אקנה או שחלות שהן פובליציסטיות, ולכן גם הפתרון יכול להמצא באותו רובד טיפול.

האם רצוי לעשות ניתוחים פלסטיים לשיפור המראה?
רצוי להיעזר בפתרונות טבעיים אשר עשויים להשפיע עם בריאותו ועל מראהו של השיער. חשוב לזכור כי צריך לשמור גם על עור הקרקפת ולא להכביר בחומרים ובמשחות וגם לחבוש פחות כובעים - כדי לתת לנקבוביות ולשרשי השיער "לנשום". ואפילו טיפולי פנים לגברים יכולים להיות אפקטיביים לטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל