צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

07:30

seperator

הסרת שיער יכולה להתרחש בשני אופנים - הברתו מעל לפני העור, והסרה של שיער מתחת לפני העור. מעל לפני העור, זה אומר לחתוך את גוף השערה כשהשורש נשאר וזאת באמצעות סכין גילוח. מדובר בשיטה מהירה להסרת שיער ולהשגת תוצאות בזמן שיא, בעוד שמאידך, השיער פשוט גדל כמעט באותה המהירות שהוסר.

 ישנה עוד שיטה להסרת שיער - שעווה וגם סוכר, המסירה בהינף יש כמות רבה של שיערות, המריטה אמנם כואבת אולם התוצאות נשמרות משך שבועות. שיטה נוספת היא החוט שמורט את השיער מן השורש בנוסף - יש עוד שיטה אחת שהיא הסרת שיער בלייזר.

כל כמה זמן לעשות את הטיפול?
לכל טיפול יש "אורך חיים" משלו, זמן יחסי שלאחר שהוא עובר, יש לחזור שוב על כל התהליך. הסרת השיער הופכת להיות מן הפעם הראשונה שבה הוסר על בסיס יום יומי, שבועי או חודשי. בכל פעם מחדש, סובלים את אותו הסבל, וחשים את אותו הכאב, ולעתים אפילו נפצעים. מול אלו נמצאים טיפולים בלייזר או באמצעות מכשור חשמלי (אפילציה) המנטרלים את גדילת השיער אחת ולתמיד.

הסרת שיער בלייזר - יתרונות
אמנם נכון, שיטת ההסרה בלייזר אינה נמנית בתוך מגוון ניתוחים פלסטיים לשינוי אסתטי ולטיפולי יופי של הגוף, אולם ההסרה מתרחשת מספר פעמים בלבד, ולאחריהן השיער פשוט אינו גדל יותר. זה פוטר נשים וגברים כאחד לעבור את הטקס המסורתי הקבוע להסרת שיער בלייזר, הכרוך לעתים בכאב או בהוצאות כספים לקוסמטיקאיות ועל חומרים.

איך מסירים שיער בלייזר?
אחרי שעוברים אבחון אצל מומחה, הקובע את אופן הטיפול ואת המסוגלות לכך על פי צבע העור ואופי השערה, מי שיסיר שיער יסמן את האיזור בגוף שבו מעוניינים לטפל, כשמטיפול לטיפול כמות השערות אמורה לקטון, והשערה תצמח שוב אך באופן דליל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל