צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/12/2011

|

17:05

seperator

הסרת שיער בלייזר, באינפרא אדום, IPL וכל השיטות האחרות מטפלות במלנין שנמצא בתוך השערה, כלומר בצבען. ככל שישנה כמות צבען גדולה יותר בשערה, כך השערה תוכל להיות מושפעת יותר מהטיפול, משום שלקרן האור קל יותר להתמקד באותה השערה וכך להסיר אותה. השיטות נבדלות ביניהן לפי גוון עור וצבע השערה. מהסיבה שלמעלה, איכות הטיפול והצלחתו יהיו תלויים ביחס ישר לצבע השערה והעור. מצד שני, כיצד ניתן לטפל בשיער שהוא בהיר, או לעשות הסרת שיער לבן? הרי גם לבעלי שיער מסוג זה חשוב ליהנות מעור חלק לטווח זמן ארוך.

pic

הסרת שיער בלונדיני
חשוב בעיקר שיהיה ניגוד כלשהו בין צבע העור לשיער, כלומר – שיער כהה יהיה בולט יותר על פני עור בהיר ולהיפך, אולם אם גוון העור וצבע השערה דומים, זה יקשה על
המכשור, חכם ככל שיהיה, לאתר את השערה ובה לטפל. על כן פיתחו שיטה ממוקדת להסרת שיער בלונדיני, ואיתה ניתן להסיר את השיער לטווח הזמן הארוך.

לעשות את זה במקום מאושר לפי תקן
מכון FDA הוא המאשר בארצות הברית ובודק מכונות וטיפולים שנעשים במכשור הרפואי, ולכן רצוי לפנות למקום שציין כי הוא מטפל במכשור על פי הנדרש, ושיש לו מנתחים פלסטיים או אנשי אסתטיקה בעלי הסמכות רפואיות מיוחדות לעסוק בתחום. אפשר לדרוש ולראות את הרישוי – היום עם ריבוי המכונים שעוסקים בהסרת שיער בלייזר זו אינה בושה.

איך עובדת טכנולוגיית SHR?
מדובר בטיפול שאין בו כאבים ומבוסס על פטנט ישראלי ובו משתמשים בקרן האור על פי טווח מתאים. בטיפול זה משתמשים במכשיר שיש לו ידית ייחודית. בקצה הידית ישנו מנגנון לקירור, כדי למנוע תופעות לוואי ולאפשר ונוחות מרבית בזמן הטיפול בקליניקה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל