צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2011

|

22:24

seperator

pic

למרות הטכנולוגיה המתקדמת של היום להסרת שיער בלייזר ובשאר האמצעים, עדיין שיער בהיר – כמו שיער לבן, בלונדיני או שיער ג'ינג'י נתון לבעייתיות מסוימת. זאת היות שבכל הטיפולים שבהם ישנו שימוש בקרני אור מסוימות כדי לפגום בשערה ולהסירה, ישנו צורך בנוכחות מסוימת של צבען המלנין – הצבען בעל הצבע החום שהינו חלק ממרכיבי השיער. בהיעדרו או כאשר יש אותו באופן דליל, פוחתים הסיכויים להצלחת הטיפול להסרת שיער. ככל שמדובר בשיער לבן – ריכוז המלנין הוא הנמוך ביותר שיכול להיות בשערה. לכן, לבעלי שיער לבן המעוניינים להסיר את השיער לאורך תקופת חיים ארוכה, יומלץ טיפול אחר.

מכשור שעומד במבחן המציאות
היות והשיטות להסרת שיער באמצעות גלי אור לא עומדות במבחן הסרת השיער הלבן, ניתן לגשת לשיטת טיפול אחרת – לא פחות יעילה, למרות שיש לה השלכות אחרות מהטיפול, וזו שיטת האפילציה. בשיטה זו ישנו מגע חודרני באמצעות מחט, כאשר בטיפול עוברים שערה – שערה ושולחים זרם חשמלי ברמה מסוימת אשר אמור לשבש את מבנה הזקיק, למנוע ממנו לספק תזונה לשערה ולהנשיר אותה.

אסתטיקה רפואית  באמצעים טבעיים
ישנן השיטות הידועות והישנות להסרת שיער – כמו למשל גילוח או הסרת שיער באמצעות שעווה. בשיטות אלו התוצאות אפקטיביות לאורך זמן מועט בלבד ודורשות טיפול שוטף אחת ליום, לשבוע או לחודש, מה שיוצר תלות רבה וכרוך בכאבים בכל פעם מחדש.

אפשרות נוספת לטיפול בשיער לבן
ישנה שיטה מדעית חדשנית, אשר בה מסירים את השיער בשעווה בשלב הראשוני. לאחר מכן מטפלים בזקיק השערה, כלומר ב"בית השערה" אשר מתוכו צמחה השערה. במקום התהליך הטבעי שבו עדיין תאים בזקיק השערה מתחלקים, מחדירים חומר טבעי פעיל, שמשנה את חלוקת התאים ולפיכך גורם לעיכוב בצמיחת השיער.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל