צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:30

seperator

הסרת שיער בלייזר היא הלהיט העכשווי בטיפולי אסתטיקה. כל הדוגמניות וכל אותן כוכבות קולנוע עם עור חלק ומהמם עשו הסרת שיער בלייזר ויש לכך סיבה טובה! כשאת חלקה, את מרגישה טוב יותר עם עצמך, הביטחון העצמי שלך עולה, את מרגישה סקסית וצעירה וכאשר את עם ביטחון עצמי, את נראית גם טוב יותר ואז הכול בא מעצמו.

היו היה שיער
רבות מאיתנו לא יודעות למה צריכים את כל השיער הזה על הגוף, אך חשוב לדעת שלפני אלפי שנים היה לשערות תפקיד חשוב בשמירת חום הגוף והגנה עליו, אך היום, עם התפתחות האדם, השיער הפך למטרד.ילדות צעירות, כבר מגיל 12 מתחילות להסיר שיער, וזה קצת מתסכל כאשר חושבים על זה שהיא תצטרך לעשות זאת עוד אלפי פעמים, אך אין דאגה, יש פתרון.

סוף לשעבוד
גילוח שערה לעיתים קרובות מרגיש כמו סוג של השתעבדות, עושים את אותה הפעולה שוב ושוב עד לעתיד שאינו נראה! לא משנה כמה פעמים מגלחים, השערה ממשיכה לגדול שוב ושוב. אך למזלנו, לטיפולי אסתטיקה יש פתרון בשבילנו.בעזרת תהליך פשוט של הסרת שיער בלייזר, אפשר לשים סוף לשעבוד.ישנם מבצעים רבים שמציעים הנחות גדולות בכל הנוגע לטיפולי אסתטיקה, אני לדוגמה, עשיתי הסרת שיער בלייזר ברגליים+בית שחי (1+1) ומאז אינני מפסיקה ללכת עם מכנסיים קצרות, גם בחורף!

שיער בהיר, זו לא בעיה
שיער בהיר נחשב בימינו לבעיה, מכיוון שהלייזר המשמש להסרת השיער אינו יכול להיספג בצורה אידיאלית בתוך זקיק השערה, דבר אשר ימנע את טיפול הסרתה, הדבר נכון גם לשימוש באינפרא.אך אל חשש, קיימים כיום פתרונות מגוונים לכל הנושא של שיער בהיר, כל שעלייך לעשות הוא להרים את הטלפון ולהתקשר למרכז לטיפולי אסתטיקה ולשאול אותם לגבי פתרונות אפשריים.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל