צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:25

seperator

pic

הסרת שיער בלייזר הפכה להיות בשנים האחרונות לאחת הדרכים הפופולריות ביותר להרחקת שיער מיותר מהגוף וזאת בזכות התוצאות המהירות אשר משאירות את הגוף חלק לתקופה ארוכה. השיטה של הסרת השיער בלייזר בניגוד לשיטות אחרות מתאימה גם לאזורים עדינים ורגישים כמו המפשעה.
לבישת בגד הים בקיץ מהווה את אחת הסיבות העיקריות שנשים בוחרות להסיר שיער מהמפשעה שכן בגדי הים חשופים ומינימליים והתחושה של עור חלק מעניקה בטחון להתנהל ללא כל הפרעה או אי נעימות כלשהי וכמובן אין צורך לחזור על הפעולה לכל תקופת הקיץ.

אז איך זה נעשה?
בשלב הראשון יש צורך להסיר את כל השיער באמצעות גילוח כך שפני העור יהיו חלקים לגמרי. בשלב השני מורחים על כל האזור קרם מיוחד שמרגיע את העור ומעט מרדים אותו לקראת השימוש בקרן הלייזר, בשלב השלישי עושים שימוש בג'ל לקירור העור כך שיהיה מוכן להסרת השיער בלייזר.  
באם קיימת בעור רגישות מסוימת חשוב לציין זאת קודם הטיפול כדי שהמטפל יוכל להיערך בהתאם ולהתאים את דרך הטיפול באופן אישי כדי שלא יגרמו נזקים וכאבים מיותרים. יש לוודא כי המכון הינו מקצועי ומנוסה ויש לו ציוד מתקדם ואנשי מקצוע אשר מתמחים בנושא זה עם הכלים הנכונים והמתאימים ביותר.

מתי כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה?
התקופה הטובה ביותר היא דווקא החורף שאז הגוף אינו חשוף בלבוש מינימלי ואפשר לבצע את הטיפולים בנחת ולהכין את הגוף לקראת השיזוף ולבישת בגדי הים. זאת בנוסף לכך שבחורף המכונים השונים מציעים מבצעים ומחירים נוחים יותר ואפשר לעשות השוואת מחירים ללא כל לחץ.

באם אתם עומדים לצאת לחופשה תכננו את הסרת השיער במפשעה זמן רב מראש כדי שהעור לא יהיה רגיש מרגע הטיפול לחשיפה לשמש וכך תוכלו ליהנות מחופשה מוצלחת ומהרגשה של עור חלק לגמרי.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל