צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:18

seperator

רשות התרופות והמזון האמריקאית – FDA היא קובעת התקנים בארצות הברית ואילו  CE האירופית הם הסמכות לקביעת תו תקן למכשירים להסרת שיער ולטיפולים הרפואיים בנושא, וגם בישראל מתנהלים לפי אישורים שניתנו באמצעותן. למעשה, הפגיעה בשערה נעשית באופן שמונע ממנה לצמוח לטווח זמן ארוך, ומונח ה"צמיתות" אינו מדויק בחלק מן המקרים. מספר הטיפולים הנדרשים עד להסרה מלאה תלויה בנקודת ההתפתחות הפיזיולוגית של השערה עצמה. מצד שני, מדובר בדרך המהירה ביותר כדי להגיע למצב של עור חלק אם עומדים בתנאים שכל טיפול מכתיב.
 

pic

מה קורה בכל אותם טיפולי שיער?

בשיטות להסרת שיער בדרך כלל נפגעים כ – 50% אחוזים מכמות השערות שמטפלים בהם בעקביות. נקודת המוצא היא שמתחילים מעשרת אלפי תאים בשורש השערה אשר נשארו לאחר הטיפול, ולאחר כמות טיפולים מדודה, קצובה ומדויקת של 14 טיפולים לערך, כמות התאים מגיעה ל – 0 ואינה יכולה להכפיל את עצמה.

מה קורה במידה ולא מגיעים לטיפול אחד?
כל טיפול של אסתטיקה רפואית לשיער הוא אחת לשבוע, וחשוב ביותר להקפיד על לוח הזמנים ולא לפספס אפילו טיפול בודד. המשמעות של העניין היא שהתאים בשורש השערה למעה ממשיכים לגדול בכמות, ובטיפולים הבאים יהיה שלם גדול יותר שיתחלק לחצאים – מה שעלול לגרור יותר טיפולים בהמשך על מנת לחסל סופית את התאים שנמצאים בשורש השערה.

אלו הכנות לפני טיפול עושים?
בדרך כלל בהסרת שיער לגבר או לאישה יש לגלח את האזור לפני הטיפול עד ל – 24 שעות לפני הטיפול על מנת שלא ליצור בעור גירוי מיותר. רצוי להשתמש באמצעי גילוח שמקלים עליו כדי שהעור יהיה חלק ונטול אדמומיות או גירוד. יש למרוח את משחת האלחוש ולאחר מכן להסיר את השאריות שלה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל