צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/12/2011

|

16:42

seperator

pic

אין ספק שהיום גברים הרבה יותר מודעים למושגים כמו אסתטיקה ומראה חיצוני, והגבר המטרוסקסואל החדש מעוניין להרגיש טוב ולהיראות אטרקטיבי יותר. בשל כך הרבה מאוד גברים הצטרפו לטרנד האחרון ולמגמה שפושטת בכל העולם הקשורה להסרת שיער מיותר מאזורים שונים בגוף. כיום ניתן לראות הרבה דוגמנים גברים ואנשי ציבור מתחום האופנה והיופי שמבצעים טיפולים שונים מתחום האסתטיקה הרפואית, כאשר המוביל שבהם הוא הסרת שיער בשיטות שונות.
pic

כיצד גברים מסירים שיער?
עד שהגיעו השיטות החדשניות להסרת שיער, גברים הסירו שיער מיותר מהגוף באותו האופן כמו נשים: על ידי שימוש במכונות גילוח, סכיני גילוח או שעווה. החיסרון בכל השיטות הללו היא העובדה כי כל השיטות הללו מחייבים טיפול ותחזוקה מתמדת. ישנם גם שיטות שכאבות מאוד במיוחד הסרת שיער בשעווה שלאחריה עלולות להופיע תופעות כמו אדמומיות ורגישות בעור.

מה זה הסרת שיער בלייזר
בחיפושי אחרי דרכים ושיטות פחות מכאיבות להסרת שיער גברים רבים פונים לטיפולי הסרת השיער בלייזר. מדובר בטיפולים קצרים ולא כואבים אשר עוזרים להגיע לתוצאות טובות ביותר. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיטת הסרת השיער בלייזר היא העובדה כי לאחר מספר טיפולים התוצאה היא לצמיתות ולכן לא צריך לתחזק שוב את הגוף ולעבור שוב טיפולים כל חודש.

כמה עולים טיפולי הסרת שיער בלייזר?
בעבר טיפולי הסר שיער בלייזר עלו הרבה מאוד כסף משום שהיה מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית והטיפולים היקרים היו מיועדים רק לעשירים. כיום מכשירי הסרת השיער בלייזר נמצאים כמעט בכל מכון יופי ואסתטיקה מה שהפך את הטיפולים הללו לנגישים יותר ובכך גם לזולים יותר משמעותית. לפני שסוגרים על טיפול כדאי מאוד לברר מחירים אצל עוד מכונים להסרת שיער בלייזר על מנת לקבל תמונה כללית על השוק.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל