צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

16:44

seperator

השלב הראשון שעוזר למצוא את המכון האידיאלי שבו מסירים את השיער לצמיתות, זה שלב השיחה הטלפונית מול הצוות הרפואי של המקום. רצוי לגבש נקודות שתעזורנה להעמיד יתרונות למכון הטיפולים ולהבין בעצם מה האפשרויות שעומדות בפני המטופל – שכן המטופל אמור לעבור אבחון לעורו ולצבע השיער כדי לקבל אינדיקציה לזמן הטיפול, לסוג הטיפול שיתאים לו וכמובן גם לגבי המחיר כנגזרת מכך. לאחר שהבנתם את היתרון שבהסרת שיער בלייזר למשל, בוודאי תרצו להבין אם זה מתאים לכם, בכמה טיפולים מסיימים את התהליך ועוד.

pic

הסרת שיער בלייזר – לא תהליך יקר
למרות שבעל זאת כל אחד וכמות הטיפולים באסתטיקה רפואית המתאימה לו (לעתים קרובות משלמים עבור טיפול בודד, ויש פעמים שמשלמים עבור כל החבילה) – זו אחת הסיבות שלא ניתן לתמחר את הטיפול מראש אצל כל מטופל. למרות זאת, היום נפתחות קליניקות רבות להסרת שערות בלייזר, מה שמוזיל באופן חד את המחירים אם משווים את המחירים לאלו שהיו לפני עשור.

על מה מבוססת התוצאה הסופית?
תוצאת הטיפול הסופית תתבסס על נתונים אישיים אמו למשל גיל המטופל ומינו, הפרש הזמן שבין טיפול אחד לשני, צבע העור של המטופל וכל צבע השער שלו, מצבו ההורמונאלי של המטופל, תרופות מסוימות (הורמונאליות או לא) שיש להן השפעה על צמיחת השיער, יכולת הגוף להגיב לטיפול מהר או לאט יותר.

מדוע מגלחים את השערה אם ממילא מסירים אותה?
כאשר השערה היא ארוכה וזקורה, קרן האור שמוקרנת לכיוון המטרה עלולה לתקוף את השערה שהיא קרובה יותר לנקודה שממנה נפלט האור, וכך לשרוף אותה. כשישנן שערות ארוכות הן גונבות את האנרגיה שיועדה לשערה שנמצאת בתוך העור, לכן השערה תגיע עד 2 מילימטרים מגובה העור כדי לשמש כמו "אנטנה" ולקלוט את אנרגיית האור המיועדת לה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל