צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2011

|

22:08

seperator

pic

התופעה של דלדול העור בזרועות גורמת לנשים ולגברים רבים לרוץ אל מרפאות הקליניקה לניתוחים פלסטיים כדי לעשות ניתוח מתיחת זרועות. בניתוח הזה מקצרים את העור המדולדל, מותחים אותו ומהדקים, על מנת לשוות לו מראה צעיר ואלסטי שוב. תופעות כמו גיל, שומנים רבים מתחת לעור ועוד גורמים שהופכים את העור לבלתי גמיש ולרפוי הם הגורמים של מטופלים רבים לפנות לקליניקה ולדרוש ניתוח פשוט מסוג זה, אשר פותר לעתיד מבוכה רבה, בעיות בדימוי העצמי ואף בעיות בבחירת הבגדים – בעיקר בעונת הקיץ שבה לובשים שרוולים קצרים.

מה בדיוק עושים בניתוח למתיחת זרועות?
כאשר מותחים את הזרועות או מרימים אותם בשם אחר, מתחילים עם העור שנמצא בזרוע העליונה – קרוב לבית השחי, ובינו לבין המרפק. חותכים חתך עדין לאורך חלקה הפנימי של הזרוע, מסירים את העור העודף, מותחים ומהדקים את שארית העור האחד אל השני. עודפי העור שהורדו הם בדרך כלל רבים והשינוי הוא שינוי אסתטי חד.

ניתוח שאיבת שומנים להרזיה כגורם למתיחת זרועות
הגורם העיקרי שמביא למתיחת זרועות הוא בדרך כלל הפחתה משמעותית במסת השומן, תופעה מוכרת לאחר ניתוח להסרת עודפי שומן. מדובר בשומנים אשר "מסרבים" לשתף פעולה עם כל דרך אחרת להרזיה, וכך ההרזיה היא דראסטית ומאסיבית כל כך, עד שהיא מחייבת טיפול בשארית העור הנותר לאחר מכן.

ניתוח קוסמטי שמתאים לאנשים צעירים
הניתוח יתאים באופן אופטימאלי למועמדים צעירים, אשר כמות העור הרצוי להסרה נחשבת ל"בינונית". במקרים אלו, פעולת העיצוב היא מתונה, התוצאות טובות יותר וישנה שביעות רצון רבה מן הניתוח. הסיבה היא העור האלסטי עדיין שמאפשר מתיחה קלה לביצוע הניתוח ועדיין מאפשר טווח השמנה במקרה שתהיה עלייה נוספת במשקל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל