צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

11:32

seperator

 

הגיל משפיע בהרבה מאוד אופנים על הגוף שלנו, ומה שבעבר היה חלק ומתוח הופך ברבות השנים למעט יותר מדולדל. במהלך השנים העור מאבד מן האלסטיות שלו ומדובר בתהליך התבגרות מאוד טבעי של הגוף. תאי העור מייצרים אלסטין, שהוא החומר שגורם לעורנו להיראות רענן ומתוח, אך עם השנים היכולת של העור שלנו להתחדש פוחתת, וכן היכולת שלו לייצר את החומר הזה. אחד האזורים שמבליטים בצורה הברורה ביותר את התופעה הוא אזור הזרועות

 

זרועות מדולדלות

הרבה מבוגרים ובעיקר נשים, סובלות מעור רפוי ומדלדל התלוי מהחלק התחתון של הזרועות. לעיתים המרבה שנוצר הוא מראה של כנפיים, והרבה נשים וגברים מרגישים חוסר נעימות ומעוניינים לחזור למצב אסתטי יותר. אחד ההליכים היעילים ביותר להיפתר מן התופעה הזאת הוא ניתוחים פלסטיים למתיחת זרועות.

 

כיצד מתבצע ניתוח פלסטי למתיחת זרועות?

ניתוח פלסטי למתיחת זרועות דומה מאוד להליך של מתיחת בטן. העיקרון הוא להיפתר מעודפים של עור אשר משווים לגופנו מראה מדולדל וזקן, על מנת לתת מראה מתוח וצעיר יותר. לאר ניתוח שכזה נראה כאילו המטופל הפך לצעיר בעשר שנים לפחות. במהלך הניתוח מרימים מקצרים ומהדקים את העור העודף שעל הזרועות באזור שבין בית השחי למרפק. את העור המיותר חותכים ומסירים. הניתוחים הללו מאוד פופולאריים בקרב אוכלוסיות של מטופלים שעברו שאיבת שומן, אשר שואבת את השומן העודף מן הגוף, אך אין באפשרותה להיפתר מעודפי העור המתוח שעטף אותו.

 

היכן מומלץ לעבור מתיחת זרועות

כמו כל הליך כירורגי, גם מתיחת זרועות היא הליך שיש לבצע אותו רק אצל רופא מוסמך ומומחה. הדרך הטובה ביותר היא לבקש המלצות מן הרופא המטפל ולעשות זאת במרפאה מוכרת בעלת רישיון, ואצל רופא וותיק ובעל קבלות בסוג כזה של טיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל