צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

19:51

seperator

 

ביחד עם הגיל וההזדקנות מופיעות גם כל מיני תופעות גופניות שלא היינו רגילים אליהם בגילאים צעירים יותר. עם הגיל העור מאבד מן האלסטיות הטבעית שלו, והיכולת של העור להתחדש פוחתת במידה ניכרת ככל שעוברות וחולפות השנים. כתוצאה מכך מתחילים להופיע על פני העור כל מיני קמטים וקפלים שגורמים לנו להיראות מבוגרים יותר מכפי גילנו האמיתי. אחד האזורים הבולטים ביותר בהם יש הידלדלות של העור הוא הזרועות.

 

תופעת הזרועות המידלדלות

כולנו מכירים את המראה הלא אסתטי הזה של עור עודף באזור הזרועות. אותה כמות של עור לא מתוח נכנעת לכוח המשיכה וכתוצאה מכך יש לנו עור עודף שנתלה על הזרועות שלא רק נראה לא טוב אלא גם מפריע לנו בתפקוד היומיומי. למזלנו הרפואה המודרנית וההתפתחות הגדולה של כל תחום הניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לתקן את המראה הזאת בעזרת הליך פשוט וקצר.

 

מה זה מתיחת זרועות?

בדומה לניתוחים פלסטיים אחרים כמו מתיחת בטן או מתיחת פנים, גם הליך של מתיחת זרועות הוא למעשה הליך של הרחקת עור עודף ורפוי הפוגם במראה האסתטי שלנו. העור שעוטף את הזרועות שלנו, בתחום שבין המרפק לבית השחי למעשה מורם, נמתח, ומהודק בחזרה. את העור העודף מסירים, וכך אנו נשארים עם זרועות חטובות ומתוחות. התופעה הזאת אופיינית לא רק לאנשים מבוגרים, אלא גם לאנשים אשר השילו כמות גדולה של קילוגרמים ממשקלם.

 

מתיחת זרועות לאחר הרזייה

אנשים הסובלים מעודף משקל הם בעלי מימדים והיקפים גדולים מעבר למידה הנורמאלית, והעור שלהם נמתח באופן לא טבעי. לאחר תהליך של הרזייה אינטנסיבי בו הם משילים את המשקל העודף, הם למעשה מצמצמים את היקף הגוף שלהם כולל הזרועות. העור לעומת זאת נשאר כשהיה, רק שכעת יש לו הרבה פחות מה להקיף, והוא נשאר רפוי ומדולדל. לכן מתיחת זרועות היא פתרון טוב.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל