צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/12/2011

|

14:59

seperator

pic

רבים הקוראים כעת את השורות הללו ודאי עברו בחייהם תהליך של יישור שיניים או יישור שיניים ללא גשר כבר במהלך צעירותם, משום שאז הייתה חשיבות לעשיית גשר בגיל צעיר עם הסיום של התפתחות הלסת והשיניים. כיום מתברר שהמציאות שונה מהאסכולה שהייתה נהוגה אז. היום רואים על שיניהם של אנשים מבוגרים מכל הגילאים ברזלים ליישור שיניים, ולא רק מברזל, אלא גם מחומר שקוף שאינו מבליט את המראה הנערי הזה. מדובר בפתרון שהוא יותר אסתטי ונוח למשתמשים.

גשר אינו בבחינת חובה
כדי ליישר את השיניים ישנן שיטות שונות מיישור שיניים על ידי ברזלים או גשר מסורתי. הפתרונות שהומצאו כדי לקיים אסתטיקה רפואית שונים, ותלויים גם בצורך של המטופל. ישנם מטופלים שמשתמשים בסמכים ממתכת, ביישור שיניים שקוף, בסמכים פנימיים – כאלו שעתידים אף להישאר לאורך שנות חיים שלמות בפי המטופל, פלטות שקופות, רסן ועוד.

מדובר בשינוי לכל החיים
שיניים הן מקדם חברתי פעמים רבות, ויכולות להעיד על מצבו של האדם. כאשר מתחילים משיניים ישרות וסימטריות ככל הניתן כשהן מתגלות בחיוך או בדיבור. השינוי בטיפול ביישור שיניים מסדר את השיניים במבנה קבוע שהיתרונות שלו מתגלים אפילו באופן היכולת לשמור על היגיינת הפה. אמנם מדובר על תקופה ארוכה שבה מרגישים את הנוכחות של אביזרי היישור בחלל הפה, זה ישתלם לאורך תקופת חיים שלמה.

מחירים של יישור שיניים
יישור שיניים לכל הגילאים יכול להתבצע בקליניקות לרפואה אורתודנטית. בדרך כלל הטיפול מתחלק בין טיפול בילדים ובבני נוער וטיפול במבוגרים. ישנן קליניקות פרטיות וקליניקות ציבוריות כשאת המחירים גובים בהתאם. ההוצאות לטיפולי שיניים מחייבות הוצאות גבוהות יחסית אולם חשוב יותר לדעת למי לפנות כדי לעשות טיפול מוצלח ואחראי.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל