צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/12/2011

|

16:18

seperator

pic

היפרדיוזיס הוא השם המדעי שניתן לתופעת הזעת היתר, אחת התופעות השכיחות ביותר בעולם אצל בני אדם בפרט ואצל יונקים בכלל. הזיעה היא האמצעי הטבעי של הגוף כדי לקרר את עצמו, כאשר בלוטות הזיעה מפרישות מן העור החוצה מים, שתנן (יוריאה) ונתרן כלורי ומעט כימיקלים שדואגים להפיץ גם ריח הן חלק מהמערך ההומיאופטי של הגוף כדי לשמור על יציבות חום הגוף בהשוואה לטמפרטורת הסביבה. התהליך שגורם לקירור הוא התאיידות חומרים אלו. במצב שבו הגוף פעיל יותר תופרש יותר זיעה, כמו גם במצב של מחלה, כאבים, בחילות וכיו"ב.

מדוע מתרחשת הזעת יתר?
לתופעת הזעת היתר ישנם גורמים פיזיולוגיים אולם גם פסיכולוגיים – כמו גם חרדות ולחץ. התופעה מתרחשת כאשר כמות ההזעה אינה תואמת את הפרופורציות הרצויות כדי לקרר את הגוף, והזעת היתר מתרחשת בכל חלקי הגוף. הסיבה הממוקדת להתעוררות הבעיה אינה ידועה עדיין, אולם ידוע שמתקיימת גריית יתר של בלוטות ההזעה בגוף ולעתים זה אף נתון שעלול להתריע בפני מצב של גוף חולה או פעילות של המערכת החיסונית.

איך ניתן לטפל בתופעה?
ישנם מגוון טיפולים אפשריים כדי למגר את התופעה מראש או להתמודד איתה. הטיפולים מיועדים לדרגות הזעה שונות, כמו למשל מלחים שהם על בסיס אלומיניום – חוסמים את בלוטות ההזעה, טיפול בחשמל (איונטופורזיס) כאשר "מחשמלים" קלות את האיבר המזיע ובכך מנטרלים את הפעילות העצבית של בלוטות הזיעה, או טיפול בבוטוקס, משחוות וכדורים.

טיפול בבוטוקס כנגד הזעת יתר
הזרקת בוטוקס היא שיטה חדישה יחסית שבאמצעות הזרקת החומר שמפריש החיידק – בוטולינום טוקסין, ניתן להפיק טיפולי אסתטיקה רבים וגם לטפל בהזעת יתר על ידי נטרול המערכת העצבית אשר פוקדת על בלוטות הזיעה לפעול, לכן זהו טיפול בהזעת יתר מן הנפוצים ביותר כיום. .
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל