צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

23:05

seperator

 

בקיץ זה רק טבעי להזיע- יש שמש וחם, וכל פעילות שעושים שהיא מעל להליכה מתונה יכולה לעלות במחיר זעה. לעומת זאת, יש גם מי שמזיע בחורף, כשקר. כל חולצה צמודה יכולה לספוח אליה את ריח הזיעה, הנעליים הסגורות מעלות ריח לא טוב גם לאחר הליכה ולפעמים ישנן תופעות לוואי לעניין ללא קשר לסוג הבד של הגרב

 

- למשל בהזעת יתר ברגליים נהוג לחשוב שמי שמזיע ברגליים יגרוב גרב כותנה לכף רגלו, אולם מקור התופעה לא יעלם גם אחרי שגורבים גרבי כותנה- בלוטות ההזעה עובדות שעות נוספות והופכות להיות הסיוט של אנשים רבים שסובלים מן התופעה הזו.

 

תופעה טבעית אך מוסתרת

מי שהנושא נמצא בתודעתו, מנסה להסיר כל חשד לעניין ומאידך, יכול להרגיש שהוא לבד בנושא הזה- בלבוש של חולצות לא צמודות, התחמקות מלחיצת יד, מוותרים על מסך מגע בנייד ועוד. הזעת היתר היא תופעה שנודה לקרר את האזורים החמים בגוף - בכל הגוף ישנן בלוטות זיעה שנפתחות כשהטמפרטורה בסביבה גבוהה או כשהגוף מייצר חום רב. זיעה נועדה לשמור על איזון בטמפרטורת הגוף, אולם ישנם מי שהזעת היתר אינה פרופורציונאלית לרמת החום המצופה, ולכן אלו סובלים מהזעת יתר.

 

הפתרונות האפשריים

על מנת לפתור את הבעיה, יש צורך לדעת מה הגורם שלה? ובכן, זה נכון במרבית המקרים. ישנו בסיס תורשתי בדרך כלל לתופעה הזו, כך שהתופעה פורצת כבר בגיל הינקות. ישנה הזעה ממוקדת והזעה כללית בכל הגוף. הטיפול בהן היה נעשה עד לא מזמן באמצעות ניתוח בהרדמה מלאה שנקרא סימפטקטומיה אנדוסקופיה - ניתוח קצות העצבים האחראיים על ההזעה אחד מהשני. כיום עם טיפול בוטוקס הזעת יתר הופכת לקלה יותר לטיפול.

 

החלמה לאחר הניתוח

ניתוחים פלסטיים מסוג זה אינם דורשים הסתגלות ארוכה - אלא כשעתיים לאחר התעוררותו, המטופל רשאי לשוב לביתו. יתכן שלאחר הניתוח תיראה נפיחות בבית השחי ובאזורים המנותחים אולם אלו תסמינים שעוברים כעשרה ימים לאחר הניתוח

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל