צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

07:00

seperator

 

הזעת יתר היא בעיה שהיא לא רק נחלת הגברים, אלא נפוצה גם בקרב נשים. הזעת יתר מובילה לאי נוחות, לכתמי זיעה על הבגדים, להסתובבות עם בגדים חלופיים תמיד ובעיקר לריח חריף ורע מאוד מאזורים כמו בית השחי. הזעת יתר גורמת לאי נוחות בקרב נשים וגברים כאחד וגורמת לחברה להתרחק מהם - לא תמיד מתוך רוע לב, אך מתוך אי נעימות פיזית.

 

 הדבר הראשון שצריך לעשות - זה להודות בבעיה. אין מה להתבייש בהזעת יתר, זה טבעי ונפוץ אצל רבים, שלא לדבר באקלים של ארצנו החמה. מה הפתרונות ? המאמר הבא יסייע לכם לקבל קצת תשובות.

 

טיפול באמצעות בוטוקס למניעת הזעת יתר

השיטה המקובלת לטיפול בהזעת יתר בעבר היה ניתוח פלסטי פולשני שכלל ניתוק עצבים שהובילו לבלוטות הזיעה .בימינו, עם התפתחות הטכנולוגיה אין צורך לפולשנות הזו. באמצעות זריקת בוטוקס קצרה שתגרום אולי למעט אדמומיות בהתחלה נפתרת הבעיה. הבוטוקס פועל לכך שהגישה של העצבים אל בלוטות הזיעה נחסמת ובכך הזיעה פוחתת. לא צריך הרדמה מלאה אלא מקומית בלבד בהם הזעת היתר באה לידי ביטוי. ההשפעה של הטיפול היא מיידית. החיסרון היחיד הוא שצריך לחזור ולעשות את הטיפול מס' פעמים כי הוא מחזיק עד שנה.

 

איכות חיים בזכות בוטוקס להזעת יתר

איכות החיים משתנה עד לבלי היכר לאנשים שסובלים מהזעת יתר. בעוד שפעם, הזעת יתר גררה עימה עוד 2 חולצות ספייר באוטו, הסתובבות קבועה עם ערכת דאורדוראנט ובשמים בתיק כעת הריח הרע חלף, כמויות הזיעה פוחתות וההרגשה הרבה יותר נעימה. אדם שרגיל להפיק כמויות זיעה רבות ירגיש הרבה יותר נוח בקרב אנשים, לא יחשוש כי הריח שלו ירחיק אנשים ויהיה בעל ביטחון עצמי גבוה יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל