צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

17:26

seperator

 

האם ישנם קמטים שניתן לשלוט עליהם? מרגע שהופיעו, קמטים הנם חלק בלתי נפרד מאיתנו, ממש כמו שאנו לא יכולים לשלוט על כל השרירים שלנו בפֶּנים, ולהמנע מהבעות כמו כיווץ גבות, חיוך או גיחוך, הצרת עיניים עקב התאמצות ראיה ועוד. הקמטים הללו נשארים לעתים גם בזמן מנוחה.

הזרקת בוטוקס נועדה לטיפול בקמטים

 

מהי בעצם הזרקת בוטוקס? 

הזרקת רעלן בוטולינום במינון קטן תחליש או תשתק את פעילות השריר. הרפיית השריר מאריכה אותו, ובכך משטחי שריר אשר גרמו לקמטים בעבר עקב כיווץ- הופכים לחלקים יותר גם בעת כיווץ השרירים הסביבתיים. את השינוי לאחר הזרקת בוטוקס ניתן לראות לאחר יומיים עד שישה ימים. טווח הזמנים תחת השפעת הבוטוקס הוא בין שלושה לשישה חודשים, והקפדה על הזרקת בוטוקס בזמנים המיועדים תרפה שוב את השריר באותה היעילות. ככל שישנה התמדה בשיטת הטיפול, מועדי הטיפולים יתרחקו אחד מהשני. לאחר הטיפול יש להמנע מעיסוי באיזור הפנים למשך כמה שעות, אולם מומלץ להפעילם משך שעה שלמה.

 

אילו עוד שימושים יש בהזרקת בוטוקס?

ישנו טיפול בהזרקת בוטוקס המפחית את פעילות בלוטות ההזעה, ישנו טיפול נגד שיתוק של עצב בפנים- כמו חיוך לא סימטרי או "פה עקום" כתוצאה משיתוק חלקי או מלא של עצב בפנים. כמו- כן הזרקת בוטוקס עשויה לפתור "טיקים"- התכווצות שרירים עקב פעילות עצבית בלתי רצונית (קרוי גם "דיסטוניה").

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל