צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/12/2011

|

17:47

seperator

pic

הסרת משקפיים בלייזר היא תהליך ניתוח פלסטי שנערך באופן טכנולוגי, והוא אמור לשנות באופן בלתי הפיך את הקרנית של העין, איבר החישה מן החשובים והחיוניים ביותר. היות ותמיד יהיו סיבוכים אפשריים כאלו ואחרים בניתוח לייזר להסרת משקפיים, ההתלבטות בעניין מובנת, ואין פה עניין של "מה שבאופנה" או לא. מצד שני, מדובר על הליך קוסמטי קל שאחוזי ההצלחה בו מן הגבוהים ביותר, ניתן לחזות את הסיבוכים על פי אבחון מקדים והתייעצות עם רופא ממוחה אחד או שניים.

יתרונות של הניתוח בעיניים
הניתוח קודם כל פוטר את כל מרכיבי המשקפיים למיניהם מהרכבת משקפיים, החלפת המסגרת (הן לראיה והן משקפי שמש אופטיות) מדי שנה פחות או יותר, רכישת חומרים לעדשות מגע והחדרת גורמי סיכון בלתי רצויים כאשר מרכיבים את העדשות על פני קרנית העין מדי יום. מדובר בהליך שכבר נוסה במשך כעשרות שנים, ועתה הטכנולוגיה והננו פיזיקה מאפשרים לנו כיום טיפול יותר מדויק ופחות מסוכן.

חסרונות של הניתוח
באמצעות הניתוח שוברים את הקרנית באופן שעלול לפגום בראיה וגם ליצור צילינדר (אסטגמיזם) שנוצר כתוצאה מזווית שונה מהזוית המדויקת של שריר העין, שיוף של הקרנית באופן שעלול לעוות את הראיה, ראיה פגומה בשעת חשיכה, הבהובים (סנוור) ועוד. התופעות הללו אופייניות בדרך כלל למי שניתן לאתר אצלו את הבעיות מראש.

מי יעבור הסרת משקפיים בלייזר?
מי שאותרו לו לפני הסרת משקפיים בלייזר – סיכונים וסיבוכים, הוא לא יעשה ממילא את הניתוח. יש לעמוד במספר קריטריונים על מנת שהניתוח יצליח. חשוב שעובי הקרנית לא יהיה נמוך מ – 400 מיקרון, ללא צילינדר גבוה (בדרך כלל 2) ובעלי מספר יציב וקבוע לאורך תקופת זמן ארוכה (למעלה משנה).
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל