צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:21

seperator

שיפור הראייה באמצעות לייזר מקנה אפשרות להסיר את המשקפיים לצמיתות ובהליך שנמשך מספר דקות בודדות. כשמשווים את רמת החיים של "לפני" ו"אחרי", מדובר בהבדלי שמיים וארץ. לייזר מאפשר לתקן בעיות בקרנית על פי כושר השבירה שלה, בעיות כמו אסטיגמציה, רוחק ראייה וקוצר ראייה. הלייזר חותך את הקרנית ומשייף אותה, וכך משנה את צורתה. עניין זה מסוגל לפתור מקרים רבים שבהם הראייה משובשת בשלל עיוות בצורת הקרנית. ישנן שלוש שיטות להסרת משקפיים בלייזר: PKR - פגיעת הקרן ישירות בקרנית, LASEK - ביצוע ושיוף שכבה דקה בקרנית והחזרתה, ו - LASIK שכוללת את שתיהן. 

pic

המילה האחרונה בתחום הסרת משקפיים בלייזר
טיפול אינטראלייסיק מתבצע באמצעות שני מכשירים שונים של לייזר שיש להם רמת דיוק מקסימלית. תחילת הטיפול כאשר הרופא המנתח מזין נתונים במכונת הלייזר שקשורים בעיני המטופל. הרופא יאלחש את העין על ידי טפטוף טיפות עיניים מרדימות, כך שלא יהיו כאבים במהלך הניתוח. כשהניתוח נעשה, המטופל ירגיש רק אי נוחות. מכשיר אחד ירים חלק מהקרנית, ומתחת לחלון זה מכשיר אחר יטפל בחלק הפנימי. 

מה ההבדלים בין טיפול לייסיק לאינטראלייסיק?שתי המילים הללו מתארות את אותה השיטה, ניתוח לייסיק - שמדובר בו על יצירת מתלה, הרמתו, ביצוע לייזר, והחזרת המתלה. בזמן הרמת המתלה ופינוי המקום לביצוע הלייזר, יש צורך בפעולה ידנית של המנתח. המנתח יחזיר את המתלה באופן ידני בתום הטיפול - אולם לבד מכך - אין מגע של יד אדם במהלך הטיפול. 

מה היתרונות של השיטה?
לניתוח ישנם אחוזי הצלחה גורפים גבוהים מאוד, וגם ההסתגלות לאחר ניתוח פלסטי מהירה יחסית. אין מגע אדם, אלא רק מכונה, וכך גם רמת הדיוק עולה, לעומת השימוש בסכיני ניתוח. אין כאבים, ובמידה ובכל זאת קיימים כאלו, ניתן ליטול משככי כאבים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל