צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/12/2011

|

18:15

seperator

טיפוח הגוף וטיפולי אסתטיקה רפואית עומדים בראשית סדר היום של נשים רבות וגם גברים. כאשר מדובר באיברים בולטים כמו למשל הפנים, החזה או הישבן, אלו צוברים קילומטראז' נרחב בתקופה האחרונה, בעיקר כאשר לטכנולוגיה יש הרבה מה להציע בנושא. כאשר לא ניתן "להלחם" בתופעות שהגיל מביא על צורת החזה, או סיבות אחרות כמו הריונות או מסיבות גנטיות, נותר להסדיר את העניין באמצעות ניתוחים פלסטיים שהרופא המנתח ממליץ. בניתוח כמו הגדלת חזה ניתן לחלק את הטיפול לשניים (הגדלתו ולאחר מכן הרמתו) בבת אחת, אולם גם ניתוח שהוא לצורך הרמתו בלבד נפוץ ביותר.

pic

איך אפשר לקבל גוף יפה עם הרמת חזה?
רק לאחר גיל 18 כשהגוף סיים את התפתחותו באיברים מסוימים, ניתן לבצע את הניתוח הזה, כמו גם ניתוח להגדלת חזה בדרך כלל. בדרך כלל משלבים את שני הניתוחים גם – יחד, משום שבאקט של הרמת החזה, הוא מקבל פרופורציות אחרות שיכולות להראות כאילו החזה קטן בהשוואה לקודם, לכן נוקטים בהרמת חזה עם שתל להרמה ולהגדלת החזה.

ביצוע הניתוח עצמו
הניתוח יכלול שתי פעולות: הרמת השד ודחיסתו. הניתוח יתקיים בדרך כלל לפי שני שלבים – בתחילה תתבצע הרמתו, ולאחר שהאזור החלים – יוכנסו השתלים. הניתוח יהיה כרוך בצלקות – סביב העטרה (ראש השד או הפטמה) וכן מהעטרה אל הקפל התת – שדי (בחלקו התחתון של השד, פחות נראה.
pic

סיבוכים אפשריים בהקשר של הניתוח
הוספה של שתלי סיליקון להגדלת חזה עלולה למתוח את העור שתחתיו הם נמצאים, ולכן החזה עלול להיות מתוח מדי ועולי אף לכאוב, וצורת השד עלולה להשתנות בהמשך השנים. ישנם ארבעה סוגי שתלים ואיכויות ורצוי להתייעץ עם הרופא המנתח ולקבל הצעות חלופיות לדרכי הפעולה האפשריות כדי להמנע מסיבוכים.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל