צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

03:16

seperator

חזה של אישה הוא חלק קריטי מהגוף - הוא מעצב את הביטחון העצמי של האישה הרבה פעמים ואת יופייה.במצבים שונים בחיים כמו לאחר דיאטה, גנטיקה או עקב הגיל, שדיה של אישה עלולים להיות נפולים, דבר אשר אינו עולה בקנה אחד עם הרגשתה של האישה. במקרים אלו ישנו פיתרון - ניתוח להרמת חזה הוא עוד אחד מהניתוחים הנפוצים, כאשר לעתים מומלץ לשלבו עם ניתוח להגדלת או להרמת החזה, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה: חזה זקוף ומלא.

pic

כיצד נעשה ניתוח הרמת חזה?
הרופא בוחן את הצורך בניתוח על ידי מדידת השדיים, מצבו של העור, גודל השדיים ובחינתם במהלך עמידה וישיבה. היות ובניתוח מוסרים עודפי עור, הפרופורציות בחזה עומדות להשתנות - מיקום הפטמה זז או שהפטמה נשארת וסביבה נחתכים חתכים על פי גודל השד וההרמה. במקרים מתקדמים, עודף העור מתבצע על ידי חתכים גדולים ועלולה להיווצר צלקת לאורך החלק התחתון של השד ועד למרכז הפטמה. כאשר עורכים את הניתוח בחזה נפול, ההמלצה תהיה להרים ולמלא אותו יותר בעזרת שתלי סיליקון, אולם התוצאה הכרוכה בכך בעתיד במקום חזה קטן ונפול זה חזה גדול ונפול. במידה ומדובר בחזה גדול ונפול- יומלץ להרים אותו וכן גם להקטין אותו. הניתוח לא אמור לפגום במערכת החלב או בפטמה, על כן ניתן להניק גם לאחריו. 

איך מוצאים לניתוח הרמת חזה מחיר סביר?
התוצאה המתקבלת מהניתוח הפלסטי אינה קבועה - היא משתנה במקביל להשתנות הגוף. היות וניתוחי חזה נחשבים לבין הניתוחים המבוקשים, מבצעים של ניתוחי חזה אינם נדירים - במיוחד לקראת הקיץ, מחיר מבצע עומד על סביבות 1,000 ₪. ניתן גם לפרוס לתשלומים על מנת להקל על התשלום, אולם חשוב שלא ללכת לניתוח במקום שמציע לכם את המחיר הזול ביותר, מכיוון שזה עלול לבוא על חשבון איכות העבודה והמוצרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל