צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/12/2011

|

17:37

seperator

pic

ניתוחים פלסטיים להשגת חזה גדול יותר מהמקור נפוצים במידה ניכרת יותר מניתוחים להקטנת חזה, מה שיכול ללמד אולי על כמות מועטה של בעלות חזה טבעי גדול מול בעלות חזה בינוני ומטה, או לפחות על כך שחזה גדול הוא פשוט יותר פופולארי. נשים מכל קשת הגילאים והגוונים הסוציו אקונומיים בוחרות לעשות את הניתוח הזה מסיבות שונות, כשהסיבה המשפיעה ביותר היא הערכה עצמית, ושינוי או שיפור במראה החיצוני. יתכן וכיום מדובר גם על טרנד גורף של עיסוק במראה חיצוני ושל המודעות לכך שמראה טוב ומקובל לפחות יכול להוביל למציאות טובה יותר.

ניתוח שאולי אינו חד פעמי
מי שנכנסת לתחום אסתטיקה רפואית מסוג זה, יכולה לדעת בעיקר איפה או מתי היא התחילה. לאחר ניתוח להגדלת חזה, כמו בהרבה ניתוחים פלסטיים, יתכן מצב שבו יש לחזור על הניתוח לאחר מספר שנים משום שממילא במעלה סולם הגיל מתפתחים שינויים גופניים בגוף שישפיעו על מבנה הגוף גם אם נעשה בו קודם ניתוח פלסטי, ובמיוחד כשמושתלים בגוף שתלי סיליקון להגדלת חזה.

הכנה פיזית והכנה נפשית
חלק ממטרת פגישת הייעוץ היא לתאם ציפיות בין הרופא למטופלת לגבי תוצאות הניתוח והמשמעות שלו. הניתוח עלול להיות כרוך בסכנות ובסיבוכים כמו למשל דחיית שתלים, דימומים או כאבים כרוניים, עיוות בשד (לאחר תקופה מסוימת) כתוצאה מהתניידות של השתל ימינה או שמאלה או קיפולים בצורת גל מתחת לשד.

יתכן צורך בטיפול חוזר
ככל שמדובר בהגדלת חזה על ידי החדרת שתלי סיליקון בחזה, יתכן כי לאור הסיבוכים שעלולים להתגלות לאחר הניתוח יהיה צורך בטיפול חוזר בחזה. ניתן לפתור את העניין הזה מראש על ידי שיטות חדשניות לניתוח הגדלת חזה, כמו למשל בהרמת חזה ללא ניתוח והליכים כירורגיים.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל