צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

16:09

seperator

 

המודעות לתחום הרפואה האסתטית הולכת וגדלה, ככל שמספר הניתוחים הפלסטיים הולך וגדל כן ישנו סיכוי שאדם בודד בארץ מכיר לפחות מישהו אחד שעבר ניתוח פלסטי כזה או אחר. הניתוח הפלסטי המבוקש ביותר כיום הינו ניתוח חזה, המתחלק לשלושה או ארבעה סוגים: ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה וכן ניתוח להרמת חזה, וכן ניתוח לשחזור שד. בין אם בהשפעת המערב או בכלל, ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפופולארי ביותר מביניהם, ומבוצע בהרדמה כללית או על פי החלטת הרופא המנתח.

 

הניתוח הינו בן שעה, זמן ההתאוששות בקליניקה אורכת מספר שעות ולאחריה המטופלת חוזרת הבייתה. ניתוח להקטנת חזה אורך כשעתיים ואין צורך בטיפול נוסף לאחר מכן. ניתוח להרמת חזה הוא מורכב יותר וכולל ארבעה סוגי ניתוחים שונים. 

 

סוגי ניתוחים פלסטיים להרמת חזה

מטרת ניתוח להרמת חזה הוא להרים ולעצב אותו. משך הניתוח הינו כשעתיים, וארבעת הסוגים שהוא מונה מתאים למצב אחר שבו נמצא השד. הראשון יתאים לנפילה קלה של השד - הרמתו נעשית באמצעות שתלי סיליקון בחזה. השני יתאים לשד קטן הנופל קלות ויתבצע דרך הפטמה. השלישי יתאים לשדיים נפולים מאוד - כאשר סביב הפטמה נחתך, והרביעי הוא המורכב מכולם, המשלב הגדלת חזה ביחד עם הרמת חזה, כלומר שני הניתוחים נערכים בבת אחת. הניתוח מתבצע דרך חתך בהיקף הפטמה, ולשד מוכנס השתל דרך אותו חתך.

 

תוצאה אסתטית וגם בריאותית

נשים שהטבע חנן אותן בחזה גדול עלולות לסבול בין השאר מההשלכות של מבנה הגוף שלהן והיציבה: זה עלול להיות הגורם לכאבי גב וצוואר כרוניים. מסיבה זו יש לקחת בחשבון את ההשלכות של טיפולים אסתטיים כמו למשל הגדלת חזה, כאשר העמסת משקל בקדמת הגוף משנה את מוקד הכובד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל