צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/12/2011

|

16:01

seperator

בהרמת החזה מחדש יש יתרונות רבים בעיצוב החזה, ניתן לשלוט למעשה בצורת השד באופן זה, ותודות למכשור וטכנולוגיה מדויקת יותר וחדישה כפי שקיימת כיום, ניתן לצפות לתוצאות טובות ומדויקות. יש שיטות שונות להרמת חזה, ובעיקר בשיטה שבה מכניסים שתל מתחת לשריר ולבלוטת השד – כך מבליטים את השד באופן שנשמר גם לאורך שנים, כשהשיטות בדרך כלל פועלות כדי להותיר את השד ללא צלקות. הרמת חזה מתבצעת גם לאחר שיש צורך בשחזור של ניתוח כדי לשוות לחזה שוב מראה צעיר ורענן ולא בליטות וקפלים שנוצרו כתוצאה מנוכחות שתל אחר קורב לעור.

שינויים במבנה החזה
לגוף הנשי ישנן סיבות רבות להשתנות במהלך השנים – ועם השינוי הגופני הכולל מתרחש גם שינוי בצורת החזה: עקב שינויים טבעיים בנפח הגוף, הנקה, הורמונים שונים, פעילות גופנית ואפילו ניתוח קודם שנערך באותו המקום, כדוגמת ניתוח הגדלת חזה לנשים. הרופא המנתח יברר מה המניעים לעשות את הניתוח ומה יכול להיות גורם מגביל לאחר הניתוח לכך שהתוצאות תשארנה בעינן.

pic

לאחר גיל שלושים מרגישים בהבדלים
הגוף מזדקן, אלו לא אנו שמזדקנות בנפשנו, וזה מה שיכול מאפשר לנו להמשיך להחיות כל יום עד לתומו בכיף. לעתים הגוף זקוק למניפולציה מסוימת על מנת לשמור על מראה רענן. כל עוד הגוף בריא – ניתן לקחת ניתוחים פלסטיים בחשבון וליהנות מהיתרונות שהוא עשוי להסב.
pic

הכול נראה נפלא
השמלה "יושבת" על הגוף כמו שצריך, המראה החטוב שבגד הים שאת חושקת בו יכול להקנות לך, הפרופורציות המשתנות והופכות הגיוניות יותר ויותר. טיפולי אסתטיקה  יכולים להיות המפתח לשינוי מצב הרוח הכללי והדימוי העצמי שהתלווה אליו בשנים האחרונות. התייעצות מוקדמת עם המנתח עשויה להביא לתוצאות בשלבים מוקדמים יותר של קשר זוגי, כך שבן הזוג יכול לקבל אותך כשאת בשיאך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל