צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

11:05

seperator

הגוף שלנו לא תמיד מה שייחלנו לו, וגם למי שישנו גוף מושלם יכולות להיות טענות כלפי הבורא או בכלל לגבי החיצוניות בכלל או פגמים גופניים בפרט - או מה שנתפש כפגם בעיני אותו אדם. ה"פגמים" הללו יכולים להיות שפתיים דקות מדי, צלקת או כתם לידה מביכים, חזה א-סימטרי, ליקוי ראיה, שיעור יתר או שיער דליל וכן הלאה. עבור כל אותם מקרים, הטכנולוגיה של היום מאפשרת לשנות את הקיים ולהפוך אותו למראה אסתטי קבוע. אפילו אפשר לחזות בתוצאה עוד לפני שנעשתה - באמצעות הדמיות שלפני ניתוחים פלסטיים.

pic

רמת חיים אחרת

לפעמים השינוי החיצוני יכול לשנות הכול, הביטחון העצמי מתעצם והתהליך היה שווה כל רגע. כאשר מגיעות לקליניקה מטופלות (ואפילו מטופלים) עם חזה "נפול" - בין אם זה כתוצאה מתקופת הנקה ארוכה, גיל, ניתוח לא מוצלח או גנטיקה. מטופלות רבות מעוניינות להרים את החזה, אולם ללא הליך כירורגי. לכל אחת מהן יכול להמצא פתרון בלעדי להרמת חזה ללא ניתוח, שיש לו סיכונים וגם תופעות לוואי ולכן רצוי להתעניין בנושא ולברר חוות דעת שונות.

הבדל בין "הגדלה" ל"הרמה"
צניחת החזה מתחלקת לארבע רמות שונות, כאשר הדרגה הראשונה היא הקלה ביותר לצניחת השדיים וכן הלאה. ישנה נטייה לחשוב כי נדרש כאן הליך של הגדלת חזה והזרקת סיליקון, אולם ישנו הבדל בסיסי בין המונחים "הרמת חזה" ו"הגדלת חזה", כאשר הרמת חזה תגרום לחזה שהוא רק במצב צניחה מדומה את המראה הזקוף. במצבים האחרים, הגדלת חזה עלולה לגרום לחזה להתמלא, לשקול יותר ולצנוח עוד באופן טבעי.

איך מטפלים בצניחת שדיים מינורית?
יש שתי שיטות מרכזיות להרמת חזה שצנח ברמה מינורית, ככל שהגדלת חזה בשיטה הקלאסית לא יכולה לעזור, ואלו זריקת מיקרוליין, או לחילופין זריקת שומן עצמי. אלו שיטות ללא ניתוח שיש לצד כל אחת מהן את היתרונות ואת החסרונות שלה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל